Új blog!


Észrevehettétek, hogy ez az oldal összeomlott, eltűntek a képek és már nem tudtam ezen a felületen normálisan bejegyzéseket írni. Annyit dolgoztam ezzel a kinézettel, hogy amint láttam,hogy tönkre ment feladtam.:/ De mindig is tudtam, hogy örökre nem tudom feladni, így készült el az új oldal. Nem szeretném, hogy elvesszen 2 év munkája, így már a legtöbb dolgot áttöltöttem az új blogra, új képekkel, helyenként javítással. Nemsokára az összes fontos bejegyzés átkerül a másik oldalra és nem csak régi bejegyzéseket olvashattok, hanem újakat is!:)


Változott az oldal témájában is. Korea mellett sok olyan más dologról is írok majd, ami csajos és hasznos. Remélem sok jó ember kis helyen is elfér és szívesen fogadjátok az új felállást. Ha meglátogatjátok az oldalt egyből megtalálhatjátok a menüsorban azokat a témákat amikkel majd foglalkozni fogok. A Kpop maratonokat másképp fogom folytatni, hogy gyorsabban haladja velük, majd ezeket is kitapasztaljátok. Mivel még április-május-júniusban sikerült koreaiul tanulnom, ez egy jó pont volt ahhoz, hogy folytassam a tanítást. Újraírtam a "Unit 1: Lesson 1" részt és mivel az alapokat már tökéletesen elsajátítottam, könnyebben fogok nektek tanítani. Ha tudok fura vagy éppen hasznos koreai szépségápolási dolgokat szerezni arról is írok majd, én is kíváncsi vagyok rájuk. Tudjátok, hogy nagyon szeretek/szerettem nektek írni és nem tudom ezt soha végleg befejezni.:) 

Az új oldalt sokkal könnyebben tudom kezelni, remélhetőleg nem omlik már többet össze és teljesen tiszta lappal tudok indítani.:) Nagyon remélem, hogy jó szívvel fogadjátok az új oldalt is és sok szeretettel üdvözlöm rajta az új és régi olvasókat is!:*♥






Share this:

JOIN CONVERSATION

2 Hozzászólás: