Ask in a Box: INFINITE /#1 Hun sub/




INFINITE
1, 2, 3!


Sungkyu

Ask in a Box nézők!
1, 2, 3!

INFINITE

Hello, mi vagyunk az Infinite!


Sungkyu

A tagokkal eldöntöttük, hogy különleges módon kezdjük el a showt.

-Farkas szemezés!!-
Nekem kis szemeim vannak ami elég versenyképes.

Sungyeol

Milyen szerencsés!


Sungkyu
Kész, rajt!



Woohyun

Ne, ne most!


L

Por van a szememben...


Woohyun

Arrgh!
Kiestem!

Sungkyu

Ne nevettess!


Sungyeol

Szó sem lehet róla.


[Hoyan kívül mindenki]

Kiestem.


Hoya

Kész vagytok?


Sungkyu

Miért tartott olyan sokáig? Azt szeretnéd, hogy a nyitás rossz legyen?


Hoya
Istenem, sírsz ..


Sungkyu

Nem sírok - Bocsi.


Hoya

A rajongók a világ minden pontjáról egy csomó kérdést hagytak nekünk a facebookon.
Őszintén fogunk válaszolni!

Gyerünk!


[Kiírás]

A globális rajongók kérdezték ezt leginkább!
Ha az Infinite szerelmes ~

Sungyeol

Ez Im Ahrum-tól a Sungjong-nak.

Ha szerelmes vagy mik azok a legédesebb szavak amiket mondasz?

Sungjong

Soha nem gondolkoztam még ezen...

Valószínüleg csak a "szeretlek"~!

Sungkyu&Dongwoo

Milyen aranyos ~


Woohyun

Amikor azt mondja, hogy "szer..."már az is elég aranyos!


Sungkyu

Én is ezt akartam mondani


Dongwoo

Hoyanak!

Ha a barátnőddel vásárolsz, hány órát töltesz vele?

Hoya

A becenevem a kisboltban..

"Én vele tudok lenni 24 órán át"

Woohyun

Csodálatos a modorod.


Dongwoo

Bár az egy olcsó hely...


L

Az MV teaserben azt mondtad: "Nem szeretem a nálam fiatalabb lányokat!"

Tényleg, mit gondolsz?

Dongwoo

Ahogy öregszünk egyre jobban szeretem a fiatalabb lányokat.


Woohyun

Dongwoo minden lányt szeret

Fiatalabb, idősebb, és a hasonló korú... Ő nem egyáltalán nem válogatós.

Sungyeol

Az ideális típusú lány ..
egy nő.

Dongwoo

Kekekeke... Az ideális típusú lány egy nő!


Sungkyu

Hallottam, hogy elszánt vagy a szerelemben.

Amikor a barátnőd beteg...mit tennél?

L

24 órán át vigyáznék rá.


Sungyeol

De mi lesz velünk?

Sungkyu

Mi lesz a menetrendünkkel?


Sungyeol
 

Annyira felelőtlen...

Woohyun

De L-nek nem kell semmit sem csinálnia... csak mutatja az arcát és már az is gyógyító hatású.


Sungyeol

Kong Jieun-tól  Sungkyu-nak.

Ha Sunkyu szerelmes, mit javasol a lánynak?

Sungkyu

Már tapasztalhattad...

Például az anyukád nem fogadja el tőled a luxus táskákat, de valójában azt akarja.

Sungyeol

Te szemét


Sungkyu

Azt hiszem a nők mind egyformák.

Javasolni fogok neki egy gyémántgyűrűt.


Sungyeol

Nagyon király!


Hoya

Melyik ételt tudod elkészíteni a legjobban? Melyik étel az ami fellelkesít?


Sungyeol

Nem vagyok benne biztos, hogy jól főzöm..

Megpróbálnám a szív rizst, fekete bab betűkkel rajta.
Ez nem lesz ízletes, de elég aranyos.

Woohyun

Győződj meg arról, hogy maradjon nekünk is.


Sungyeol

Ezt még meggondolom.


Dongwoo

Kim Yoojin-tól  Woohyun-nak.

Woohyun a szív hercege! Kifejlesztettél már egy új verziós szívet?

Woohyun

Adtam már neked néhány különböző szívet.


Sungkyu
Valóban kifogyott a szívekből.


Woohyun

-Ehhez mit szólsz?-

Szeretet bolond vagyok.

Sungyeol
Ez egyszerűen nem igaz ..


[Kiírás]

Most itt az idő, hogy "lájkolják" a tagok a válaszokat.


Hoya

Az a tag aki a legtöbb "lájkot" kapja jogosult lesz a befejezésre!


L

Uhm Heejung-tól  Sungkyu-nak.

Rangsorod magadat, hogy a csapatban hányadik helyen állsz kinézetben.

Sungyku

Miután debütáltunk elismertem, hogy én vagyok a legutolsó ha kinézetről van szó.

L magasan vezeti az I. helyet és II. helyen lenne Sungyeol.


Woohyun

Ooo L az első és a második Sungyeol.


Sungkyu

Sminkkel kerül a 3. helyre Woohyun...


Dongwoo

Sminkkel..


Sungkyu

4., 5., és 6. ..
Ők mind jó néznek ki.
Én vagyok a legutolsó.
Sungyeol

Ez Donna Cookiesmonster-től.

Melyek a jelenlegi beceneveik az Infinite tagoknak? Melyik a legjobb?

Hoya
Hmmmmmm....

L

Milyen izgalmas....


Hoya
Van egy úgynevezett Pa Dan Ji L és
Power Dance Jijon (= király) L

Woohyun

Hoya feladata a tánc az Infinite-ben.

Ők a két kiváló táncosunk.

Hoya

Ő jobb mint én.
Ő a Power Dance Jijon nem tudok ellene nyerni a rangja miatt.
Sungkyu beceneve.. öreg fickó ..
Sungjong beceneve .. harcsa.. A harcsa mosolyáról kapta és imádom.

INFINITE

"Like" idő!


Sungyeol

Három embernek tetszik a lábam!


Sungjong

Ez Kim Minkyung.

Ahogy a tánc gépet, hogyan hívod a "Man in Love 'pont' táncát?

Hoya

A koreográfia világos és izgalmas általában.

Ott lengetjük is a karunkat. Az nagyon cuki.
Úgy hívjuk, hogy "Infinity".
Csak úgy, mint a Möbius-szalag, amely az "Infinite" szimbóluma.

Sungyeol
Ez után neveztek el minket!


Hoya

Úgy hívom, hogy ez az "Infinity tánc".


Sungyeol

Ő nevezte el nekünk...jóóó ~


Dongwoo
...Infinity tánc!


L

Ez Kim Yiseul.

Igazán nagykorúvá fogsz válni a születésnapodon.
Mit szeretnél a tagoktól?

Sungkyu
Ezt személy szerint én is igazán tudni akarom.


Sungjong

Nos, mindig vigyázzanak rám nagyon jól.

Bárcsak örökre jól kijönnénk egymással, mint ahogyan eddig is mindig.

Woohyun

Ez minden amit szeretnél?


Sungjong

Azt kívánom, ..

Nem, nem akarok semmi mást.

Sungyeol

Mi nem csinálunk semmit, ha csak ez az egy van.


Woohyun

Amikor ünnepeljük a nagykorúságodat, adok neked egy "lájkot"!


Sungjong

Ez Lapera.

Tudsz cuki dalt énekelni?

Sungkyu

1+1=Kiyomi, 2+2=Kiyomi
!(Gwiyomi/Kiyomi=cuki)

Dongwoo

4+4=Kiyomi, 5+5=Kiyomi!


INFINITE

1, 2, 3, 4!

1+1=Kiyomi
2+2=Kiyomi
3+3=Kiyomi
4+4=Kiyomi
5+5=Kiyomi
6+6... xxxxx..

L

Kiyomi!


INFINITE

Ez túl régi ..


Dongwoo

Ez Kim Wonbin.

Ha kapnál egy természetfeletti erőt, mit csinálnál?

Sungyeol

Mások tehetségét szeretném birtokolni.

Szeretném Dongwoo tánc tehetségét
L jó kinézetét.
Sungjong cukiságát.
Woohyun erőteljes megjelenését.
Sungkyu csodálatos vokálját.
Hoya táncát.

Szeretném egy-egy tag minden tehetségét.

Woohyun
Akkor Sungyeol lenne a tökéletes.

Fighting, ember!

Sungkyu
Már 8 hónapja keményen dolgozik


Sungjong

Woohyun-nak.

A szobádban nincs ablak. Soha nem unatkozol?


Woohyun

Amikor kinyitom a szememet, nem tudom, hogy mennyi az idő
.

Ez az egy dolog ..

 
Sungkyu

Bementem a szobába az egyik nap folyamán és még aludt.

Azt hittem elájult.
Nem volt napfény, és ő azt hitte, hogy még éjszaka van.

Woohyun
Találgatom az időt, amikor kinyitom a szemem ..
 

Ez elég vicces .. 
Uh ..? ...7 körül van?? 
Aztán kiderült, hogy hajnali 3. Milyen meglepő.

[Woohyun  a lájkolások után]

Szánalomból ..
 

Ez ütött nekem...

Woohuyn
Megváltoztattad a hajszínedet rózsaszínről szőkére.

Mi a kedvenc hajszíned és mit szeretnél még kipróbálni?

Dongwoo
A Be Mine-ban nagyon szerettem volna zöldet és kiszeretném próbálni az ezüst hajat.

De a fodrászunk azt mondta, hogy azzal úgy néznék ki, mint egy öregember.
Mégis azt a színt szeretném kipróbálni.

L
Ez jó lesz.

Woohyun
Nem, ez egyáltalán nem jó.

A fekete haj a legjobb.

Sungkyu

Tudsz nekünk beatboxolni?


Dongwoo
Ez sokkal jobb ..
Kicsit be rozsdásodtam az iskolai napokhoz képest.


INFINITE
1, 2, 3, 4

L
Csak egy szót kaptam "Infinite".


Woohyun
Nézd meg a kezét..nyálas az egész keze.


L
Más meg tudja csinálni jobban?

 
Woohyun
Buk-chi-gi Bak-chi-gi Buk-chi-gi Buk-chi-gi Bak-chi-gi
 

Infinite!

Sungyeol
Annyira jó!
 

....Ez  közép szerű volt.. 

Sungkyu
Melyik tag kapta a legtöbb "lájkot"?

Ki a győztes?  

[Háttérből]

Hoya!
 


Hoya
Wow ..
Én vagyok a győztes!

Köszönjük a részvételt és hogy küldtetek üzenetet a világ minden tájáról.
Köszönöm a jó kérdéseket.

INFINITE
Ez volt az Ask in a Box az Infinite-el!



És a bónusz dal a Man in Love volt!^^




Translate: Victoria~|This is My Korea Blog
Hun sub credit: This is My Korea Blog



Share this:

JOIN CONVERSATION

4 Hozzászólás:

  1. Szia! :)
    Nem tudnád rárakni a videóra? Ha nem, akkor beidőzítem és rárakom neked. Nekem így elég fura nézni, mert közben nem látom a videót. ^^"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oooooo dehogyneeem!^^ Már úőgy is segítséget akartam kérni, mert hiába olvastam róla, meg töltöttem le mindenféle szerkesztőt nem jutottam semmire... Nem értek hozzá és kész.:DD Nagyon megköszönném, nagy segítség lenne:3

      Törlés
    2. Ja és kérlek írj nekem valahova üzit, hogy megbeszéljük a részleteket^^:)

      Törlés
  2. lucy.chan@citromail.hu <- írnál nekem ide? :) Így legalább én is gyakorlok, mert az idol olimpiát szeretném nyáron lefordítani, azaz 2 órát kell beidőzíteni. (Csak is az Infinite miatt vetem bele magam ekkora munkába.)

    VálaszTörlés