Hungarian Babyz Wait for B.A.P!

cr.: B.A.P Hungary

~Őszintén örülök, hogy még egy projektet rakhatok ki. 
Miután megnéztem a videót a reakcióm a könnyes szemem törlése közben az volt, hogy miért nem tudtam erről a projektről hamarabb.:) 
A videó eszméletlen lett.*wwww*  Nem vagyok benne, de mégis magaménak érzem.:3  
A képek, különösebben a rajzok fantasztikusak lettek.^___^ 
Az tetszett a legjobban, hogy nem csupán a képek lettek csak be rakva egymás után a videóba, hanem az eleje és a vége borzasztóan jó lett.:D
 A szerkesztők kiváló munkát végeztek és minden BABY nevében hálásak vagyunk! 

A fiúk munkájáért amit véghezvisznek is minden elismerésem az ővék.:3
 Remélem a fiúk felfigyelnek a videóra! 
A magyar BABYk igazán sokat tesznek azért, hogy felfigyeljenek ránk is!:3
 Nézzétek meg a magyar rajongók újabb összefogását! 
A magyar BABYk várnak a B.A.Pre!♥ 
Hwaiting!♥




Mégegyszer köszönet a B.A.P Hungary munkájáért! Hálásak vagyunk, hogy összefogtátok a BABYket!♥



Share this:

JOIN CONVERSATION

7 Hozzászólás:

  1. hihi megtaláltam magam a vidin :D
    Kövinek majd értesítelek ha lesz ilyen:)
    Am lenne egy kérdésem ki a Ts.Ent-nek az igazgatója?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe^^ Rámférnek az ilyen információk mert amennyit én ilyenekről informálódni tudok az nem sok:D Kutattam neked és azt találtam erről,hogy a TS-t 2008-ban alapította Kim Tae Sung.:33

      Törlés
  2. Köszönöm szépen:)
    Rendben és milyen formában tudlak figyelmeztetni téged, esetleg privátban?
    Ha nem gond szeretnélek jobban megismerni:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit!^^ Egyáltalán nem gond, szívesen ismerek meg új embereket!:3 A blogon jobb oldalt megtalálod a facebookomat:)

      Törlés
  3. és itt kezdődik a problem nincs fb-m nenéz hülyének csak hát...
    valami más esetleg ? *zavarban*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nincs gond:D Akkor e-mail: haliviki@gmail.com:)^^

      Törlés