100!!*o*




A blognál is elérkeztünk egy fordulóhoz... Meg van a 100 követő!(És már túl is léptük!)^^ Eleinte nem is gondoltam, hogy ennyire élvezni fogom a blogolást. De szerencsére a jó visszajelzések miatt örömmel csinálom.:3 Nagyon köszönöm azoknak akik visszatérő olvasók, akik nap mint nap látogatnak, akik jó kívánságokkal látnak el, akik várják az új bejegyzéseket és azoknak akik csak mostanában találtak rám és nagy előszeretettel olvassák vissza az írásaimat!^^

Arra gondoltam, hogy összeszedem az általatok 10 legkedveltebb bejegyzést!






10. Hogyan lázad egy koreai tinédzser


A bejegyzést 948-an tekintettétek meg eddig. 


9. Kpop maraton 3:)


Ezt a bejegyzést 952-en tekintettétek meg eddig.


8. Kpop maraton 7:)


Ezt a bejegyzést 974-en tekintettétek meg eddig.


7. Különös koreai szokások:)


Ezt a bejegyzést 973-an tekintettétek meg eddig.


6. Kpop maraton 6:)


Ezt a bejegyzést 1241-en tekintettétek meg.


5. Hogyan szerezzek koreai barátokat?


Ezt a bejegyzést 1328-an tekintettétek meg eddig.


4. Kpop maraton 9:)


Ezt a bejegyzést 1488-an tekintettétek meg eddig.



3. Valóban melegek?...


Ezt a bejegyzést 1661-en tekintettétek meg eddig. A TOP 3 bejegyzés III. helyezése az a bejegyzés amin sokan elkeseredtünk. Ez a téma mindannyiunkat megmozgatott, tehát nem csoda, hogy viszonylag nem régi bejegyzés és ennyire felküzdötte magát nézettségileg. Sajnos a tartalma nem túl biztató, de tanulságos.



2. Érdekességek a koreai életben

Ezt a bejegyzést  1772-en tekintettétek meg eddig. A TOP 3 bejegyzés II. helyezése az első "érdekességekről" szóló bejegyzésem. Eredetileg arról szerettem volna írni, hogy miért hordanak olyan sokan szemüveget, de több dologra is elkalandoztam. Ettől a bejegyzéstől kezdve döntöttem el, hogy ezt folytatom!:)


1. A koreai fiúk


Ezt a bejegyzést 2260-an tekintettétek meg eddig. Az örök és verhetetlen bejegyzés, ami a megírása óta lista vezető. A fura az, hogy A koreai fiúk II.^^ már kevésbé lett ennyire népszerű. Egy  kis időre előzte csak meg az Érdekességek a koreai életben bejegyzés, de azóta nagyon elhúzott az összes bejegyzéstől. Kétségtelenül a kedvencetekké vált.:)




Jó azt látni, hogy a Kpop maratonok nagyon sokatokat érdekelnek, így sikerült 4 maratonnak is benne lennie a listában. Amit észrevettem, hogy a kedvelt bejegyzéseitek azok az érdekességekről szólók, amiből sokat tudhattok meg. Nagyon sok bejegyzéshez ti adtatok ötletet amit köszönök.:) Jó ha tudom, hogy mit szeretnétek olvasni!^^ A bejegyzések nézettségei napról napra, sőt van hogy percről percre nőnek. Köszönöm még egyszer a támogató szavakat és remélem továbbra is velem maradtok!:3  


Ti melyik bejegyzést kedvelitek a legjobban az összes bejegyzés közül?
 Melyik bejegyzést tennétek be a TOP 10-be? Számotokra melyik a TOP 3 bejegyzés? 
Mit szoktatok sokat olvasni?
 Van olyan bejegyzés amit már sokszor olvastatok el? 
Melyik bejegyzés segített a legtöbbet?:3




Share this:

JOIN CONVERSATION

2 Hozzászólás:

  1. Gratulálok!
    Szerintem én a kezdetektől figyelem a blogodat és minden nap visszatérek! Imádom *o*
    Nekem is ezek a kedvenceim bár be raktam volna az MBLAQ maratont:) Nagyon sokat olvasom a maratonokat és a koreai érdekességeket. A Valóban melegek c. bejegyzést olvastam a legtöbbet. Számomra a top 3 bejegyzés a valóban melegek, hogyan barátkozzunk és az mblaq maraton*u* Minden bejegyzés sokat segít! Köszönjük és így tovább! Remélem hamarosan azzal jelentkezel majd, hogy meg van a 200!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!!^^
      Nagyon köszönöm a kommentet igazán jól esett!:3 Örülök, hogy így gondolod és hogy szívesen olvasol!:) Én is remélem:33 Én köszönöm hogy olvastok nélkületek nem létezne a blog!^^

      Törlés