Daily Kpop News♫ #4

Februárban PSY comeback!

Ebben a hónapban fogják filmezni a videóklippet és egyes pletykák szerint már régen kész a koreográfia és a teljes új koncepció. Még olyan pletykák is szárnyra kaptak, hogy PSY egyszerre 2 vagy akár 3 videóklippel is visszatérhet, és olyat is hallani, hogy PSY még januárban is comebackelhet akár!

(Volt már arra is célzás, hogy az egyik videóban Snoop Doggal fog összeállni.)

Februárban Ga In szóló comeback!

PSY után Ga In is comebackre készül! Az albumon Cho Young Chul producerrel dolgozik és várhatóan február elején tér vissza a szépséges énekesnő.

LOEN ASK IN A BOX: TVXQ

Mamamoo feat. Bumkey: Don't Be Happy MV

ZE:A Hyungsik az Instagramon!

GOT7 Teaserek



AoA Miniskirt Teaser

EXO Baekhyun és Kai érdekességek a 'Park Kyung Lim's 2 O'Clock Date' rádió műsorból

Baekhyun bevallotta, hogy nagyon nehezen barátkozott össze Taoval és Lay-jel.

"Tao azt mondta, hogy neki azért nem voltam szimpatikus, mert szerinte nem úgy néztem ki, mint aki keményen dolgozik. Lay pedig nagyon jól táncol, és amikor gyakorolt akkor mindig elmentem megnézni. Ő ezt igazán nem szerette."


Utána kérték, hogy mondjanak magukról valami egyedi dolgot:
Kai: "Először is az én esetemben a bőröm nagyon sötét és én vagyok a táncért is a felelős."

Baekhyun: "Ha jobban megnézzük én mindig Kai háta mögött vagyok. Én az éneklésért vagyok felelős.



Share this:

JOIN CONVERSATION

2 Hozzászólás:

  1. Szia!! imádom a blogod ne hagyd abba *.*
    két kérdésem van az egyik hogy mikor lesz kész az exo m és az ifinite jellemzése ?mert már mindegyiket elolvastam és ez a kettő nagyon érdekelne a másik kérdésem hogy egy európai lány vagy fiú lehet idol Koreában <33 ??

    VálaszTörlés
  2. Szia!^^
    Nagyon köszönöm szépen. A maratonokat nem tudom hogy mikor csinálom meg.:| Elnézést kérek, viszont már az előző kommentedhez írtam, hogy itt(http://popofkorean.blogspot.hu/2013/08/del-koreai-cegek-gyakornoksag.html) szerintem megtalálod rá a választ!^^♥

    VálaszTörlés