Valóban melegek?...


"Drogprezentációnak indult, majd váratlan fordulatot vett..."

Ma történt velem egy olyan dolog ami mellett nem tudok csak úgy elsétálni. Természetesen a  Kpopot érinti.

Ma 2 órán keresztül egy drogprezentációs előadáson vettünk részt az osztályommal. Igazából inkább az ÉLET nagy rejtelmeit bontogattuk. Majd áttértünk arra a témára, hogy manapság milyen az ideális kinézet és az identitás. Első sorban egy Kállay-Saunders András példát hallhattunk. Ne kérdezzétek, mert fogalmam sincs, hogy miért kapta meg a "buzi" kifejezést. Talán azért mert tehetséges, és mivel én hallottam már zene nélkül teljesen élőben énekelni elmondhatom, hogy tényleg nagyon tud, és mert ad magára. Nem tudom, igazából ez nem is izgatott annyira, csak úgy mégis.


"Tudjátok vannak azok a kajlaszemű koreaiak mostanság..."



Ismeritek azt amikor az embernek szó szerint leesik az álla? Na amikor én ezt meghallottam a csodálkozástól nagyra nyitott szemekkel és nyitott szájjal meredtem az előadást tartó férfira. Természetesen az osztálytársaim ösztönből felémfordultak, mert kíváncsiak voltak, hogy erre mit lépek. Igazából a szívem valamiért nagyon gyorsan verni kezdett és az agyam az előző mondaton kattogott, így csak annyit tudtam kipréselni magamból, hogy: "Miért?"
Ez után megkaptam, hogy a kedvenceim szó szerint "buzik". Állítólag ő volt Bécsben egy előadáson, ami erről szólt. Szerinte egy férfi nem "riszálja" magát, nem "énekelget", nem "40 kiló" és nem néz ki úgy mint egy "".
Persze amikor látta, hogy hogyan is nézek rá elkezdett arról beszélni, hogy teljesen rossz a férfi ideálunk, mivel nem lenne jobb egy olyan férjet találni aki munkás, családapa, van vagy 90 kiló és nem táncikál meg énekelget a nappaliban. /Igazából én sokkal jobban örülnék inkább egy fashionista GD-nek, aki néha még sokkal keményebben is dolgozik, mint egy kétkezi munkás. Egyén kérdése/
Persze egy előadás után ő biztosan, pontosan tudja, hogy ők miket is visznek végbe valójában...Szakember...Miért is ne?
De a "riszálást" és "énekelgetést" nem tudom annyiban hagyni. Szerintem megértitek.


Valóban a "virágfiúkról" van szó. /Én sokszor mondtam már a magyar "páwák" koreai megfelelőjének is, de ez nem állja meg a helyét mivel a kettő csak abban egyezik meg, hogy a fiúk odafigyelnek magukra. Persze az eredmény a kinézetben eltérő, mivel amíg a virágfiúk jól néznek ki addig a másikról nem ezt mondanám.:)/
De most akkor homoszexuálisokról beszélünk?
A válasz NEM! A nyugati ember egyből rájuk bélyegzi azt, hogy "buzi" és, hogy metroszexuális. És miért? Mert egyszerűen nem képesek agyilag felfogni azt, amit az ottani média diktál. Minden hasonló bejegyzésemben megjelenítettem már a kinézet fontosságát. Igen, ez Dél-Korea. Minél jobban néz ki valaki annál sikeresebb.
Arról még nem is beszéltem, hogy mennyire zavarja őket, ha azt mondják nekik, hogy lányosak. Itt van Lunafly Teo példája, amikor szegényt a riporter nézte lánynak. Twitteren próbálta felvilágosítani, hogy ők nem Co-Ed csoport... De számos idol nyilatkozta már, hogy férfiasabb szeretne lenni és utálják, ha nőiesnek mondják őket és főleg ha még az identitását is megkérdőjelezik.


Natúr Sungkyu*w*
SMINK

A legelső tényező ami szembetűnhet az a smink. Kedvtelésből sminkelnek? Maguktól eszükbe sem jutna. Ez nem az a smink amit a lányok naponta felraknak magukra az utcára. Ez show és látvány. És sajnos emiatt lesz valaki "meleg".  Mivel lehet még jobban kitűnni, ha nem ezzel? Egy-egy jó smink kiemeli a szemüket és előtérbe rakja az előnyös részeiket.
Igazából a smink nélküli férfi idolok egyáltalán nem rondák. Sőőőt... Ezzel azt akarom mondani, hogy igazából nincs is rá szükségük. Amikor napról napra nő az új előadók száma, a cégek ösztönösen azon gondolkodnak, hogy hogyan lehetne feltűnőbbé tenni az adott személyeket. Például Kevin(UKISS) sem fogja a száját vörösre rúzsozni, ha éppen nem szerepel egy olyan műsorban. Vagy bárki más. A paparazzi fotókon pedig  nem is látni rajtuk sminket.

Miért? Azért mert a smink csak a színpad, fotózások és a műsor megjelenések kelléke.
Miért szerepelnek smink reklámokban?
Azért, mert ha velük reklámoznak sokkal kelendőbbek lesznek a termékek. Igazából nem állítanám, hogy teljesen örülnek egy-egy ilyen felkérésnek. De a pénz az pénz a cég meg azt mondja, hogy csináld.

Igazából ahogyan már írtam Koreában egyáltalán nem számít "buzisnak", ha a fiúk szépségápolási termékeket vásárolnak. Na és itt a különbség a nyugati és a keleti fiúk között. Összegezve, a férfi idolok NEM transzszexuálisok és hasonlók. Egyszerűen jó előadók, és jobbnál jobb showkat tudnak csinálni.


A
EGYO

Leginkább lányoknál kezdődött, manapság a fiúknál is elengedhetetlen viselkedés. A Kpopban leginkább a maknae feladata "cukinak" lenni. Feladata...Merném feltételezni, hogy amit mi ösztönös aegyonak látunk az bizony egy reklámfogás. Sokszor nagyon is látszik, hogy zavarba kerülnek egy-egy aegyos mozdulattól. És most komolyan ecsetelgetni kell, hogy ezt kamerák és közönség nélkül ezt tuti, hogy nem csinálják? Csak egy példa. Az Infinite tagjai állították, hogy Sungjong egyáltalán nem használ aegyot amikor maguk között van. Hihetetlenül férfias. Rájátszás? Rájátszás.



Persze én nem mondom azt, hogy rossz dolog, mert egyáltalán nem bánom.:) Legyünk őszinték, tényleg hatásos. Csak az a gond, hogy amíg mi értjük pontosan, hogy miről van szó, addig a külső személyektől állandóan megkapjuk hogy milyen kislányok és melegek.

LÁNYCSOPORTOK TÁNCAI


Ami még a legtöbbször előfordul az a lánycsoportok táncai. Ezért is megkapják a nyugati embertől azokat a bizonyos negatív jelzőket. Személy szerint én imádom őket.:) Mindig mosolyogva nézem végig. Sungjong az egyik fő kedvencem...*ultimatemaknae^^"* De ezt sem gondolnám természetes dolognak. Nagyon sok tekintetet vonzz, ha a kedvenceink előadják az ellenkező nem táncait, de nem hinném, hogy a kollégiumukban egymásnak táncolgatnának... Igazából nagyon jól elő tudják adni. Sokszor kilométerekkel lehagyják az eredetit. És amit ők csinálnak az nem csak ebből a "táncikálás"-ból áll./Igazság szerint a lány koreográfiák is nagyon kemények/ Megállás nélkül halálra gyakorolják magukat. Nem véletlen, hogy több banda is nyilatkozta már, hogy egy-egy koreográfia betanulása alatt törzsvendégekké váltak az ortopédián. Szerintem sokunk csodálja a mozgásukat. Amit ők csinálnak az nem csak holmi "riszálás".




Az egyik kedvenc koreográfiám az Infinitetől csak egy apró töredéke annak, hogy abból a megszámlálhatatlan sok, rendkívül jó banda miket csinál végig. Jobbnál jobb koreográfiák vannak. A mozdulataik irigylésre méltó. Napi 18 órákat csak abba fektetnek bele, hogy tökéletes szinkronban legyenek. Vért izzadnak csak azért, hogy bizonyítsanak. erre ellehet őket intézni egy "riszálják magukat" és egy "buzi" jelzővel. Szerintem ennél sokkal többet érnek. Amit igazán ismerünk belőlük az a munkájuk, semmi más. Ha másért nem is, a munkájuk miatt igazán átlehetne értékelni mi is az amiket kimondunk rájuk 2 másodperc alatt.




HAJAK

Ki nem felejtette el Taemin hosszú haját.:) Lehet, hogy sokunknak személyes kedvence, csak sajnos ez a következő ok amiért megszolják őket a nyugatiak. Igazából a SHINee tagok is megmondták, hogy lányos. Taemin lehet, hogy nem mondta, de lehet, hogy a szíve mélyén gyűlölt így megjelenni. Nem tudhatjuk. A legtöbbször nem nagyon dönthetik el, hogy mit szeretnének. Megint csak ezt mondták, így kell lennie. A  Kpop egyik fő látványossága a haj. Új dalok, új haj. Új műsor, új haj. Egyik napról a másikra képesek "megújulni". Szerintem az egyik legjobb dolog a kinézetükben a hajuk.:) Mindig figyeljük, hogy kedvencünk milyen haj színben pompázik éppen és milyen formája van. Ez megint csak a látványra és a figyelemfelkeltésre szolgál. Csak sajnos van akinek ez szúrja a szemét. 


BROMANCE

A drága jó BROMANCE. A Brother+Romance összekombinálása. 2 fiú egypárrá alakítását jelenti. A rajongók minden bandánál csinálnak hasonló párosokat, mint például JongKey, BaDeul, MyungJong és sorolhatnánk. Leginkább a műsorok, koncerfellépéseken történő "félreérthető" helyzetek miattt alakulnak. Melegekről beszélünk? Nem! Én úgy gondolom ez a legnagyobb reklámfogás. Semmi köze a valósághoz. Szerintem is nagyon jó, imádom nézni meg minden, de ezek nem ők. Mi vonzaná a legjobban a figyelmet, ha nem az ahogyan a kedvenceink "papír csókot" játszanak, megölelik egymást és hasonlók. De ez csak nálunk fura, ha a fiúk ölelkeznek. Koreában ez mindennapos. Teljesen más az ottani társadalom, mint a miénk. Csak ezt kéne felfogni. A legtöbb fiú levelező társam egyáltalán nem szereti a Kpopot, de egyszer sem mondták rájuk, hogy "buzik". Mekkora különbség van ember és ember között.:) Mi nagyon könnyen dobálózunk a jelzőkkel, csak tudni kéne, hogy miért is mondjuk. 


Ez a video Jay Parkkal tökéletesen bemutatja, hogy manapság már mindenre rábélyegzik azt, hogy BROMANCE.


Talán azért fejtettem ki ennyire bőven, mert nagyon fontosnak tartom őket. Kicsit úgy éreztem, hülyére vesz az előadást tartó pali, mivel azt mondta:
"Bocsánat, hogy megbántottam a szerelmeidet."

Nem, én nem vagyok beléjük szerelmes...Ez irracionális. Lehet azért kezelt le így mert egy 14-15 éves lány mi mást is érezhetne a "kajlaszemű koreaiak" iránt. Amit egy-egy személy iránt érzek az nem szerelem..Hogy lenne már az? Szerintem ti is így vagytok vele. Mi nem például Kim Himchant szeretjük, hanem B.A.P Himchant..Mivel ezt ismerjük. 
Igazából ezzel a bejegyzéssel nem akartam világot váltani. Se ő se én nem ismerjük őket igazán. Nem tudunk reálisan beszélni ezekről. Talán én annyival tudok ésszerűbben válaszolni ezekre, mivel én legalább nap mint nap ezzel foglalkozom. Az zavart a legjobban, hogy ismeret nélkül mondta ki, hogy "buzik".
Miért buzik?...
Mert van hangjuk?
Mert legjobbakat megszégyenítő mozgással bírnak?
Mert nagyo
bb bennük a kitartás, mint bárki másban?
Mert megmondják nekik, hogy
éppen le kell fogyniuk, emiatt sokszor az imidzsük megtartása miatt nem lehetnek 60 kilónál többek?
Mert a média előtt még mosolyogni sem mosolyoghatnak, ha ezt nem engedhetik meg nekik
?
Én sem ismerem őket...lehet, hogy nincs igazam...Lehet, hogy igazam van.. De lekezelni őket ismeretlenül nem kellett volna. Ráfázott, mert éppen volt az osztályban egy róka aki érzékeny volt erre. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de ezt nem engedhettem el a fülem mögött.
Próbáltam belátni az igazság mögé.
Nagyon könnyen elhiszünk mindent, mert hitelesen adják elő. Amit leginkább elhihetünk az az, ahogyan a színpadra állnak.
A nemi beálítottságról meg annyit, hogy lehet, hogy a következő napokban derül ki valakiről, hogy meleg. Előfordulhat, mert minden normális társadalomban van ilyen. Itt miért ne lehetne?
De úgy általánosítani, hogy ott mindegyik meleg...Szóval értitek..
Amúgy a Kpop nem véletlen különálló műfaj... Ezek a tényezők nélkül hamár 1 nem lenne benne, a Kpop már nem Kpop lenne. Ettől egyedi.. Ezért szeretjük!♥



Share this:

JOIN CONVERSATION

53 Hozzászólás:

  1. hú, nem csodálom, hogy kiakadtál... szerintem ugyanígy reagáltam volna... csak azért, mert tehetségesek és emellett jól is néznek ki rájuk mondani, hogy buzik...chhh..
    meg nem azért, de a tv adásokhoz, klipekhez ugyanúgy kisminkelik a hazai, meg amerikai és egyéb sztárokat is... csak egy kicsit kevésbé feltűnően... és az miért probléma, ha egy fiúnak hosszú a haja? személy szerint én imádtam Taemin hosszú haját*.* viszont abban igazad van, hogy valószínűleg ő már nem volt érte annyira oda, mert ő is többször mondta már, hogy nem szereti, ha lányosnak, vagy aranyosnak mondják...
    hihetetlen, hogy valaki ennyi miatt rájuk mondja, hogy melegek, meg énekelgetnek és riszálnak..:@ megnézném meddig bírná azt a tréninget, amit nekik kell végigcsinálniuk debütálás előtt, és hogyan lenne képes utána ezt a húzós napirendet tartani...
    egyszer nézne meg egy ilyen ember egy élő fellépést... tuti tátva maradna a szája... a nehéz táncok mellett élőben is úgy énekelni, hogy ők tudnak... erre csak a legnagyobbak képesek. úgyhogy szerintem senki egy szót nem szólhat rájuk...
    heh.. lehet kiestem volna a padból, ha a mi osztályunkba mondott volna ilyet ez az illető..xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én nem is tudom x'd Az első óra elején mondta, és utána semmi máson nem járt az agyamx'd Úgy eltudtam volna küldeni melegebb éghajlatokra, hogycsak na.:D Tényleg nem tudom, hogy hogy jön ahhoz , hogy komolyan szó szerint azt mondja, hogy "buzik"...=__= Náluk tehetségesebbeket és kitartóbbakat már régen láttam. Állítólag jövő órán elmondja nekem, hogy miért "buzik"....Kíváncsian várom=___=

      Törlés
    2. Na, igen..engem is folyton _tetnek az osztálytársaim, hogy a hülye buzi sárgáid...És én mindig meg is kérdeztem tőlük, hogy miért is azok...Erre: mert úgy néznek ki...de nagyon köszike ezt a bejegyzést..kiraktam a csoportba....

      Törlés
  2. A frászt hoztad rám a címmel:))) egyből arra gondoltam, hogy valamelyik kedvenc bevallotta, hogy a saját neméhez vonzódik:))) De a cikk nagyon jó, köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig mennyit gondolkodtam azon, hogy mi legyen a cím:DD Bocsi:DD Köszönöm és igazán nincs mit^^

      Törlés
  3. Hű!
    Ez nagyon tetszett. És teljesen jogos, hogy így reagáltál a előadó "megjegyzésére"... pf,.. azt hiszem, hogy előbb utána kéne olvasnia, mielőtt egy olyan dologról tart előadást, amiről halvány fogalma sincsen. És igen, általában nem azért öltöznek így, mert ők akarják.. hanem, mert EZT mondják nekik.. Ez az egyetlen egy dolog zavar az egészben, hogy szinte semmit nem tehetnek maguktól, mindent megmondanak nekik...
    A külső.. nos, igen, nem hiszem, hogy valamelyik is nekiállna reggel szemceruzát felpingálni a szemére... (Kevin xD jó példa volt /ultimate bias/ )
    A mozgásuk.. erről csak annyit, hogy szeretnék én úgy mozogni, mint ahogy ők rázzák a Gee-re...

    huh... egy kicsit kiakasztott, hogy OK nélkül buzizzák őket, mert azt hiszi, h ezzel ő több... azt hiszem, hogy a fél s**gg kintvan gatya.. és a beképzelt fej.. és azzal dicsekedni, h hány csajt húztam meg.. igen, azt tényleg jobb, mint adni magadra...

    és még erre... --> Mi nem például Kim Himchant szeretjük, hanem B.A.P Himchant..Mivel ezt ismerjük. <-- hát.. igen.. jó is lenne ha Kim Himchant szerethetnénk.. :D

    Szóval.. nekem nagyon tetszett ez a bejegyzés, és elnézést a néhol nyers fogalmazásra, de kicsit dühítő.. az előadó felfogása... kétkezű munka,... mert az, hogy kidolgozza a belét (bocsánat érte) és teljesen tönkre teszi magát, hogy a rajongóinak megfeleljen, meg a cégnél akinél van.. igen, az nem munka.. azt csak egy kis táncikálás és éneklés.. pf.. szánalom..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kevint és a vörös száját úúúgy bíírtaam*wwww*♥ És tényleg az zavar, hogy egy kopasz, tömzsi ember mondta rájuk x'd Annyi iskoláját sorolta fel, annyira képzettnek tűnik...és erre chh "buzik"... Akarná ő úgy riszálni*w* Akarná hogy annyi csaj szeretné, mint amennyi csaj imádja őket*w* És az tényleg rossz, hogy lassan már pislogni sem pisloghatnak, ha nem engedik meg..:| Infinite L interjúja teljesen lesokkolt... Nem mosolyoghat túlságosan sokat mert az nem L-es...Istenem=___= Ennyi ésszel szabadlábon komolyan mondom... És igen..Kim Himchant megismerni*w* Semmi gond, úgy érzem a bejegyzés fogalmazása sem 100% mivel engem is felizgatott a témax'd A munkájuk meg igen..riszálás, táncikálás énekelgetés...De szeretném élőben hallgatni ahogy énekelgetnek...Igazi előadók! Megérdemlik, hogy színpadon álljanak! Lehet, hogy másoknak csak egy kis senki buzik...Nekünk igenis sokat jelentenek! Ez számít a legjobban, csak azért mégis jó lenne, ha elismernék azt amit csinálnak♥♥

      Törlés
  4. egyet értek veled én is, én rajongok a kpop zenéért és amikor megmutatom ismerőseimnek a kedvenc zenéim videóit rákérdeznek, hogy lányok és mondom nem ők fiú csapat, de senki sem mondott rájuk ilyen jelzőt, mint a fenn említett előadó akit kénytelenek voltatok meghallgatni
    én imádom a dinamikus koreográfiájukat és elmondhatom, hogy a nyugati pop ikonjai elbújhatnak akár az ének vagy a tánc tudásuk mögött

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan! Nálam is sokszor poénkodnak ilyenekkel, de kérem szépen..egy tanult pszichológusról beszélünk aki ilyen primitív módon degradálta le őket egyetlen egy szóval. Melegek..iiiigen valószínű mind azok... És a miérteket már felsoroltam... Elbújhatnak a "riszálásukkal" bárki mögött!♥

      Törlés
  5. Szerintem ez egy jó cikk, szóval gratula. Azért azt nem zárnám ki, hogy egyik csapatban sincs meleg, mert 100% hogy van. Ettől függetlenül amiket leírtál azok a dolgok megállták a helyét. A média diktálja az irányt, nekik meg meg kell felelniük.

    VálaszTörlés
  6. Ja ami kimaradt: egy előadó hogy beszélhet így? Eleve homofób és egyéb minősítéseket használt, ami eleve fail. Egyszer Konc Gáborral volt egy interjú, ahol elmondta, hogy "ezek a mai fiatalok csak zongoráznak (szó szerint) a számítógépen és nem mennek ki játszani a természetbe. Hát milyen emberek lesznek ezekből?" Na ettől kezdve minősítette önmagát is (szegény). A te általad leírt előadó nálam ez a szint.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Én is úgy vagyok vele, hogy melegek mindenhol előfordulnak, mint bármelyik normális társadalomban. És akkor mi lesz más? A remek előadó az remek előadó.:) A másik tényleg a stílusa. Nem kérdőjelezném meg a szakértelmét, mert amiket elmondott tényleg tanult és képzett. Talán azért beszélt így, mert 14-15 évesekhez beszélt. De én akkor is úgy gondolom, hogy megadhatta volna a tiszteletet. Mindenkit egy kalapalá véve "buzizott" le szó szerint. Ja és persze közben még a szemét is széthúzta. /Színvonal. De megfigyeltem, hogy még a kínaiakra is volt valamilyen rasszista megjegyzése, csak arra már nem tudtam koncentrálni. A vicces, hogy nekem van egy kínai osztálytársam is.../ Olyan embereket degradált le akiket szerintem maximum képeken látott egyszer... Persze amikor látta az arcomon, hogy én nem értek vele egyet csak annyit mondott, hogy a következő előadáson elmagyarázza nekem miért "buzik". Nem tudom, hogy ezek után már kíváncsi vagyok az érveléseire.. Az is zavart, hogy egy elvakult tinédzsernek gondolt. Miért gondolta azt, hogy én a rózsaszín ködtől nem veszek észre semmit? Próbálok mindig reálisan állni hozzájuk. Nem mondom, hogy nem törnek rám *fangörcsök*, mert hát én is rajongó vagyok, és úgy gondolom ennyi idősen miért is ne?:)Úgy gondolom, hogy ez a bejegyzésem sem arról szól, hogy ők a világ közepe és szentek meg sérthetetlenek. De azért mégis. Hogy jön ahhoz egy szakember, hogy ilyeneket mondjon bárkiről is. Az a gond, hogy mivel ő a felnőtt nekem nem igazán lehet igazam..:)

      Törlés
  7. Hát én felálltam volna, beolvasok az ürgének és szépen kisétálok az előadásról, és vissza se nézek, amíg nem tűnik el onnan ><

    Kegggyetlen, hogy milyenek tudnak lenni az emberek néha... gyakran...mindig!! >< Nekem egyáltalán nem fűlik a fogam pl. a nyugati férfiideálhoz... Számos általatok is ismert oka van ennek, amit nem kell sztem ecsetelnem -_- és ehhez azért a társadalmi különbségek is hozzá tartoznak... Az ember mindenhol ember, de azért vannak helyek, ahol valahogy jobban űzik ezt a "foglalkozást"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ezt tettem volna, csak én vagyok annyira jól nevelt, hogy még a hülyeségét is végighallgatom.:)Én sem vagyok nyugati férfipárti.:) A környezetem tett is ezért>< Ezek a "buzik..." a világ legjobb előadói bárki bármit mondjon!♥♥

      Törlés
    2. Az a baj, annyi hülyeség jut el a fülemig/szememig mostanában, hogy már csordultig vagyok :DDD És ha valaki ennek tetejébe azt ócsárolja, amit szeretek....Fuh :DD

      Törlés
  8. helyes a hozzáállás. én magam nem igazán ismerem ezt a csapatot, de a lányom igen nagy rajongójuk és soha nem állítanám azt egy bandáról, hogy szexuálisan más beállítottságú, mert uram bocsá' más, mint az átlag (főképpen nem európai). én magam felnőtt vagyok már, van 2 fiam és 2 lányom, vágom a témát, ráadásul a nagyobbik fiamat gyakorta nyírták a tanárai és az osztálytársai, mert annyira helyes volt hosszú hajjal, hogy sokszor nézték lánynak. elég kiakasztó volt ... aztán a tanácsomra rátoltunk néhány lapáttal ... szóval örülök neki, ha olyan fiatalokkal találkozom, akik egyáltalán nem akarnak forma-gyerekek és szürke hétköznapi felnőttek lenni. őrizzétek meg az egyéniségeteket mindenben. az meg hogy ki a "buzi" meg ki nem, a döglött kutyát nem érdekli. jók abban amit csinálnak és slussz. ne akadjatok ki minden seggfej megjegyzésén, mert csak rombol benneteket belülről és ti is elvesztek a süllyesztőben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm szépen^^ Igen, igazad van.:) Mi tényleg nem vagyunk azok a hétköznapi tömeggyártású gyerekek.:) Sokunk nézeteit változtatta meg a zene. Sokkal nyitottabbnak érezzük magunkat a világ felé^^ Ezt csak az előadóknak köszönhetjük.:3 Ezek után az előadó szavait kiengedtem a fülemből.:) Nincs joga ezt mondani^^

      Törlés
  9. Tiszteletre méltó ahogy meg fogalmaztad a nem tetszésed a "Buzi" Kijelentésen. :)
    Előre szólnék neked, ha nem gond egy KPOP csoportba megosztanám. Nagyon jók az érvelések. És szívemből szóltál :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm szépen, nagyon jól esik!^^ Természetesen semmi gond:) A lényeg, hogy minnél több rajongó láthassa^^

      Törlés
  10. Én azt nem értem, hogy az ilyen emberből hogy lesz előadó? Egy előadónak minimum elvárás, hogy képben legyen arról, amit szóba hoz/beszél, erre egy olyan témával példálózik amiről fogalma sincs? Én se állok ki az osztály elé atomfizikáról hablatyolni, mondván hogy annak semmi értelme, meg hülyék akik ki találták...: D Szánom az előadót, milyen rossz lehet ilyen előítéletekkel és kevés empátiával élni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából azokat leszűrve amiket mondott, nagyon tanult és tapasztalt...Csak nem ezen a téren... Sajnos szerintem azért használt ilyen kifejezéseket, mert fiataloknak talált minket. De én akkor is elvártam volna azt a tiszteletet amit mi adtunk.:) És amikor azzal jött, hogy körülbelül én csak egy elvakult, szerelmes rajongó vagyok...Az olyan "kösz szépen". Állítólag a következő órán elmeséli nekem, hogy miért "buzik". Nem tudom mennyire vagyok rá kíváncsi:)

      Törlés
  11. Döbbenetes, hogy iskolában engednek ilyen rasszista előadásokat tartani "világjobbító" szándékkal. Elképesztő! Jó, hogy leírtad a gondoltaidat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm szépen.:)Ezzel tényleg segített a többieknek..Most úgy vannak vele, hogy mivel ő mondta tényleg melegek..=__=/Ennyi eszük van../

      Törlés
  12. Fuhh, teljesen véletlenül botlottam ebbe a bejegyzésbe, úgyhogy csak annyit engedj meg, hogy ismeretlenül is gratuláljak, szerintem nagyon józan és érett a hozzáállásod (fangörcsei meg szerintem mindenkinek vannak, hogy most Kpop vagy a nagyi töltött káposztája, már egyre megy :D). Egyáltalán nem bölcs a legbefolyásolhatóbb korosztály előtt ilyen szavakkal dobálózni, egyszerűen ROSSZ stratégia -és persze az értelmesebbek megalázónak is érzik- hogy egy felnőtt megpróbál "lesüllyedni" a szintjükre. Ha az a célja, hogy tanítsa őket és segítsen szélesíteni a látókörüket (ami úgy érzem, fő feladata lenne), akkor ilyesmit nem engedhet meg magának. Főleg nem azt, hogy nyilvánosan, csípőből buzizzon, amikor semmi oka nincs rá -azt hiszem, ez a szó alapból sértő, mintha a homoszexualitáshoz automatikusan bizonyos jegyek tartoznának (ééébresztő, nem külön állatfaj).
    A hapsi valószínűleg szeret skatulyázni - hogy ez foglalkozási ártalom-e, jó kérdés. A bennem elveszett lázadó minden bizonnyal alaposan felkészülne a témából a következő órára és egyszerűen szembesítené a tényekkel. Persze, a realista énem tudja, hogy ez eddigi viselkedése alapján jó eséllyel ezt fanatizmusom jelének könyvelné el és ügyet se vetne az egészre, de jó játszani a gondolattal.
    Kíváncsi vagyok a magyarázatára, de nagyon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen^^ Ma kaptam egy olyat az egyik osztálytársamtől: "Ezek tényleg buzik, hisz az a pali is ezt mondta." És itt a gond. Ebben a korosztályban annyi olyan van akinek semmi életlátása és saját véleménye. Ezeknek bármit lehet mondani elhiszik. A degradálás után az zavart a legjobbnak, hogy szó szerint lekicsinylő volt velem szemben. Azt nagyon utálom.:) Amikor egy kicsit felocsúdtam /Nem hittem a fülemnek a kijelentés után/ Próbáltam volna érvelni azzal amit hirtelen gondoltam, de nem mondhattam végig. Úgy látszik, ha másnak nincs akkor nekem sem lehet saját véleményem:) A magyarázatra én is kiváncsi vagyok, csak nem tudom, hogy végig szeretném-e hallgatni...)

      Törlés
    2. Ilyenkor vissza kell kérdezni, hogy és mégis, ki az a pali? Nem szent (ilyen szóhasználattal), nem próféta, csak egy közönséges ember. Ha ez volt az első előadásotok, akkor csak azért fohászkodom, bár' a drogokat illető részt vennék ennyire a szívükre! Komolyan, elég baj, hogy ennyire gondolkodás, kételkedés és feltétel nélkül elfogadnak mindent, ami a szájukba van adva, de ezt még egy rossz tanárral tetézni uuuufff... Az meg, hogy nem hagyja végigmondani, finoman szólva is bunkóság.

      Erre csak annyit tudok mondani, hogy jobb tudni, mivel állsz szemben -még ha ez nem is vérre menő harc, maga a jelenség egy elég nagy probléma része, főleg az elemista-gimnazista korosztályban (amennyire az egyetemen tapasztalom, itt már azért érettebbek az életbe kilökött emberek). De ha ennyi elég, hogy valakit lenézzenek, már várom a pillanatot, mikor válok megbélyegzetté csak azért, mert kicsit is eltérek a sztereotip elvárásoktól. Ha én nem sminkelek, nem riszálok, nincs pasim, akkor vajon automatikusan leszba leszek? Nonszensz.

      Törlés
  13. Hát én is kiakadtam volna :o talán még vissza is szólok, de ez nem jellemző rám, szóval nem biztos. találkoztam már én is olyan emberekkel akik azt mondták rájuk, hogy buzik. De próbáltam nekik, ilyen szinten elmagyarázni, nem túl sok sikerrel. Örülök, annak, hogy írtál erről a témáról is, mert szerintem a legtöbb ember meglátja őket és azonnal megbélyegzi őket Pedig nem kéne, és engem igen is bánt. 2 dolog miatt is: 1. mert ez szerintem nem helyes, mert attól, hogy még más, attól még Ő is ugyan olyan ember mint mi
    2. valamilyen szinten elkeserít, hogy ilyen emberek élnek a környezetemben, mert ha én is 'más' lennék, akkor engem is elítélnének?
    még annyit, hogy ne írjak olyan sokat. örülök, hogy olvashatok egy ilyen blogot, mert rengeteg dolgot innen tudtam meg.^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óó regényt is írhattál volna.:) Imádok erről beszélni úgyhogy csak nyugodtan:DD^^ Amúgy Ahogy már említettem nekem van egy kínai osztálytársam. Az a fura, hogy mivel őt ismerik és jófejnek tartják nem használnak rá rasszista kifejezéseket. Persze olyanokra akiket nem ismernek azokra rögtön meleg, ferdeszemű, csingcsángcsung meg ilyen kifejezések bélyegződnek=___= Annyira szűk látókörűek az emberek, hogy még végig hallgatni sem képesek... És az utolsó mondatra pedig^^ Én örülök, hogy olvasol és hogy tudtam segíteni:3 Remélem továbbra sem okozok csalódást:3♥

      Törlés
  14. érdekes iromány, tetszett de valamivel nem értek egyet
    Először is, szerintem is csőhomokos kinézetük van, vagy legjobb esetben is annyira feminim, hogy nem merném őket elengedni a informatikai kar kollégiumában nyugodt szívvel.
    Másodsorban nem értelek, fejtegeted mennyi becsülni való van bennük, a kitartás és alkalmazkodási képesség, és ezeket és sok más aspektusukat, ahhoz kötöd "mert a managerük ezt mondta" "lehet nem szeretik, de ezt kell csinálni" ez egy színjáték, egy élet-játék amit élveztek, mint közönség (sok helyen előfordul az ilyesmi, ott is hasonló véleményen vagyok) de akkor mi tisztelni való van bennük ha bábuk módjára viselkednek, mindenük a munka és a saját személyiségük nem csak hogy el van nyomva, egyenesen tiltott számukra mert akkor nem eladhatóak. Szerintem inkább sajnálatos, hogy ennyire érződik a koreai (ázsiai) munkamorál még a popzenéjükben is, ahol lehet másról is szólhatna - miközben pont az van rájuk erőltetve, amiről szólnia kéne, persze ez is eltúlozva, csillogóan eladva.

    Remélem nem értettél félre, sok bajom nincs velük, és a zenéjüket szeretem egyik másiknak, de egy embernek van személyisége, ahogyan vannak céljai és magánélete (meg sok egyéb) s akkor nevezném sikeresnek az életben azaz példaértékűnek, ha ezeket önmaga számára tudatosan teljesíti.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem értettelek félre..) Egy nagyon egyszerű válasz van erre. Rajongó vagyok.:)Pontosan nem tudom, hogy azt az embert akit szeretek mennyire könyvelhetem el olyannak amilyen. Kedvenceket a színpadi teljesítmény alapján választok. A tisztelni való pedig a tehetségükben van. Példaképet viszont semmi pénzért sem olyan emberről állítanék magam elé akit nem ismerek.:)És a munkamorál tényleg sajnálatos. De én ezzel sajnos nem tudok mit kezdeni.:) A kinézetre elismerem, hogy azért túlzásokba esnek. /Egyén kérdés, hogy ez kinek baj kinek nem.:)/ Igazából ezzel én csak azt akartam kifejezni, hogy a kinézet nem minden. Kinézet alapján csípőből lebuzizni valakit nem valósághű. Nekem csak evvel volt bajom.:)Az egészhez meg úgy állok hozzá, hogy ez van ezt kell szeretni. Én szeretem és aki nem az meg nem foglalkozik vele, ennyire egyszerű.:)

      Törlés
  15. Nagyon tetszett a cikk! Harmadjára próbálok egy normális hozzászólást fogalmazni, de sajnos nem megy, ne haragudj :// Annyit szeretnék csak, hogy Taemin az ultimate biasom, és nagyon-nagyon szeretem a hosszú haját *--* Jó lenne megismerni Lee Taemint, valószínűleg a világ (egyik) legcsodálatosabb embere ^^ (és biztosan jó férj is lenne X3)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett és nincs semmi baj:D Taemin haját én is iszonyatosan bírta, az egyik legjobb választás volt^^ És igen, milyen jó lenne megismerni őket igazából.:)^^

      Törlés
  16. Annyira igazad van! És egyébként én is sajnos nagyon sokszor találkozom ilyen szűk látókörű, előre ítélkező emberrel... én csak szomorkodok ilyenkor magamban, hogy miért kell ilyennek lenni. Fogalma sincs az egészről, és úgy prédikál. Ezek a srácok sokkal férfiasabbak és erkölcsileg helyénvalóbbak, mint sok olyan sztár, aki lehet hogy külsőleg férfiasabb, de mondjuk egyáltalán nem mutat semmi jó példát, hanem iszik, drogozik és csak lázad. Jobb lenne ha azokat szeretnénk? Vagy pedig a "kajlaszemű " koreaiakat, akik minden erejükből keményen dolgoznak, és csak a pozitív dolgokat sugározzák? Egyébként valóban nagyon meg vannak csinálva a média által, és kontrollálva van minden mozdulatuk, még a hajuk görbülete is. De ez mind azért van, mert jól tudják a cégek, hogy mekkora befolyással vannak a rajongóikra, és ezért nem csinálhatnak semmi negatívat. Csak ez szegényeknek az életét eléggé megkeserítheti.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És annyira igazad van neked is:3 Ez tényleg a szűk látókör... PSY is megmondta, hogy mivel ázsiai előadó nagyon nehéz érvényesülniük. Olyan fura ha valaki nem amerikai akkor már szó szerint "sz*r" és fujj nem kell hallgatni. Sokkal többet érnek ők, mint némelyik akik csak a botrányaikkal tudnak a médiában maradni!♥ Nekik nem kellenek botrányok ahhoz, hogy sikeresek és kedveltek legyenek!:3

      Törlés
  17. HATALMAS RESPECT NEKED, amiért összehoztad ezt a csodálatos bejegyzést.! teljes mértékben igazad van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Nagyon köszönöm szépen, de valahogy jobb lett volna, ha nem kapok arra indítékot, hogy ezt a bejegyzést megírjam.:) De úgy gondoltam nem hagyom szó nélkül, és leírom amit gondolok!:3

      Törlés
  18. Nagyon felnőttes és érett gondolkodásod, amiért nagy elismerésem :D
    én még csak nem rég ismerkedtem meg a k-pop-pal, de már nagyon elnyerte a tetszésem és örülök, hogy vannak ilyen oldalak, ahol még jobban megismerhetem a koreai kultúrát és a k-pop bonyodalmas világát *-* Köszönet neked! :'3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anna!^^
      Nagyon köszönöm szépen! Örülök, hogy tudok abban segíteni, hogy jobban megismerhesd Koreát és a Kpop-ot! Igyekszem minél több infóval ellátni az olvasóimat!:3

      Törlés
  19. Nagyon szépen köszönöm , hogy ezt így leírtad nekünk !
    Nekem ugyan ez a gondom. Körbeküldöm az oldaladat .
    Mindig megkapom mindenkitől a fentieket! ELÉG!
    Még egyszer köszönöm , és olvaslak továbbra is !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon szívesen ez volt a minimum.:)
      Van egy barátom aki tudja hogy ezt a cikket megírtam és ha mond a kpopról valami rosszat mindig azzal viccelődünk, hogy azt mondom neki: "Írjak még egy bejegyzést?"
      De tényleg nekem is elegem van az olyan emberekből akik tudatlanul állnak hozzá a dolgokhoz!^^
      Köszönöm a kommentet és köszönöm a kedves szavakat is:)

      Törlés
  20. Szerintem teljesen egyértelmű, hogy, aki ilyeneket mond, az valójában nem tud semmit a kpopról, mondjuk életében látott egy klipet véletlenül, és ez alapján már szakért. :) (Persze nem könnyű szó nélkül hagyni, mikor tudod, hogy mi mindent csinálnak végig az idolok, ahhoz, hogy érvényesülni tudjanak.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát pontosan... Sőt nem is hagytam annyiban.:D A legjobb, hogy ez a bejegyzés azóta rengeteg emberhez elért.:) Nem hiába írtam meg ezt az üzenetekkel telerakott szövegtömböt!:)

      Törlés
  21. Nagyon jó írás:-) és én teljesen egyetértek veled...engem is feldühít ha valaki buzinak titulálja őket...és a másik hogy én úgy vagyok vele hogy inkább választok magamnak egy igényes megjelenésű vékony,nagy munkamorálú koreait mint egy igénytelen kövér magyar csávót aki szarik az életére és elmegy minden hónapban táppénzre hogy kerülje a melót:-D..mert azért van különbség..szerintem egy átlag koreai többet dolgozik mint 5 magyar..akkor az idol-okról ne is beszéljünk,hiszen az egész életük szinte csak a munkáról szól.ennyi:-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Nagyon köszönöm szépen!^^
      Hát igen az ázsiai munkamorál bizonyítottabban aktívabb, mint a nyugati országoké.:) És csak a rasszista ember különbözteti meg az embereket, sőt bélyegzi fel őket....szóval nekem ember az ember és ha éppen a koreai normálisabb, mint egy magyar akkor miért ne?..:D

      Törlés
  22. Köszi az írást. Én is így reagáltam volna - vagy még ígyebbül. Nem vagyok már tini - de felháborítanak az ilyen felületes megjegyzések. Lehet, ha az előadódnak végig kellett volna egy csapat átlag napját csinálnia - másként állna a megjegyzéseivel. Kemény pálya a Kpop világa.
    És azt is köszönöm, hogy sok olyan új információt osztottál meg - ami még érthetőbbé tette számomra kedvenceimet.

    VálaszTörlés
  23. szija!
    nagyon örülök, hogy rátaláltam a blogodra, én dél-Koreát a doramák által ismertem meg, de a zenéjüket is nagyon szeretem. engem is felháborít, hogy valakit csak azért lebuziznak mert vékony mert jó a hangja és eszméletlen jól táncolnak! én is táncoltam és tudom milyen nehéz egyszerre egységesen táncolni.. és azt szeretném mondani, hogy most ugye van m.on ez a sztárban a sztár ott is öltöznek be férfiak női előadóknak és mégsem mondjuk rá azt hogy buzi! és hogy ölelgetik egymást ? istenem egymással érintkeznek nap mint nap, szerintem egy olyan testvéri kapcsolat alakulhat ki közöttük, és intimitás( nem arra utalok h melegek) amely által nekik ez nem kellemetlen, de kitudja lehet hogy igen, ezt nem tudhatjuk mivel mi nem ismerjük őket, mi csak a ki alakított képet, imidzset látjuk amelyet a kiadóik kialakítanak!
    remélem nem baj hogy leírtam a véleményem de engem ez teljes mértékben kiakasztott hogy egy felnőtt ember így nyilatkozzon más kultúrában élő emberekről..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Igen igazad van, más kultúrában élnek más médiai követelményekkel. Sajnos túl könnyen ítélkeznek nem ismert dolgokról... Nagyon köszönöm szépen a kommentet!:)

      Törlés
  24. Nagyon szépen köszönöm amit leírtál. Az elejétől a végéig hibátlan írás. Én is felháborítónak tartom, azt, hogy le buzizzák őket, holott 1, Találkoztak-e már élőben igazi buzikkal? 2.Ha nem is ismerik őket (Jó. Mi se 100%-ban) akkor ne fikázzák. Én mindig azt szoktam kérdezni, amikor azt mondják, hogy buzi, hogy : Kincsem, Ő bántott-e téged valaha, vagy netán lebuzizott-e valaha?? Nem, akkor ne fikázd. És még egyszer köszönöm amit leírtál. Annyira örülök, hogy vannak ilyen emberek (nem azt mondom , hogy rajtam kívül, mert a baráti társaságom is mind imádják Őket ) rajtunk kívül, akik ugyan így éreznek , mint mi. Annyira érdekes Blog. Olvasom-olvasom és nem tudom abbahagyni. Csak így tovább. És mint már említve volt HATALMAS RESPECT NEKED!!! Amúgy miután elolvastam, úgy éreztem meg akarlak ölelni^^ :D (Ne értsd félre!) Jól van 100 szónak is 1 a vége, KÖSZÖNÖM!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igazán nincs mit!:3 Azt is utálom mikor azt mondják nekem, hogy én vagyok az egyetlen a világon aki szereti ezeket...közben meg hát.... Vagyunk a világon egy jó páran aki ezt a "sok buzit" szereti:DD Nagyon köszönöm szépen a bíztató szavakat!^^ És hát FREE HUG kapható nálam:DDD

      Törlés
  25. Igazad van mindenben, én is így kiakadtam volna, ha nem jobban.

    VálaszTörlés
  26. Hallod ez a cikk úgy ott van ahogy annak lennie kell! Lehet hogy a kpop sok mindenben megváltoztatja a gondolkodásomat, de egyetértek veled! Nekem is egy "fashionista GD" kell, nem pedig egy paraszt ember akinek széle hossza egy! (Elnézést mindenkitől akinek ez sértő!!) Sőt hogy alá támasszam a Te gondolatmenetedet, a mai világban úgy vélem a csajok nem "családapa" férje vágynak.Hanem pont olyan pasira aki körbe táncolja a nappalit és emellett még cuki is! Persze szeresse a gyerekeket, de komolyan van ettől fontosabb szempont is :)
    Nagyon igazad van abban is hogy ez nem szerelem! Valóban csak azt tudjuk és ismerjük amit látunk és hallunk. Bár nagyon szeretném megismerni Kwon Jiyong-ot de csak GD-ről tudok egy két dolgot!
    Ezzel a cikkel bebizonyítottad még inkább, hogy ki kell állni amellett amit szeretünk!!!!
    A keleti kultúra sokkal nyitottabb és ebből a szempont sokkal jobban is szeretem! Annyi jó dolog van ott amit mi is simán átvehetnénk és lehet hogy még az életet is jobban élveznénk!
    Hát rossz helyre születtünk :D de azért az már sok hogy az eféle "okosok" aki a suliban tartják a nagy prédikációt, annyira nem képesek, hogy tiszteletben tartsák mások nézeteit és érzéseit. Ezzel a stílussal mindenki hülyére fogja venni, mert képtelen az emberi kapcsolatokra. Hogy kerül az ilyen mások szeme elé és pofázik?? o_O
    SZÓVAL FIGTHING KPOPEREK!!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm a kommentedet!:) Örülök, hogy egyet értesz^^ FIGHTING!♥

      Törlés