Let's Learn Korean! ~ Unit 1.: Lesson 1

Share this:

JOIN CONVERSATION

15 Hozzászólás:

  1. Szia,nagyon köszi ezt a bejegyzést télleg hasznos*-*Azt szeretném kérdezni hogy a koreai írasban is tudnál segíteni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:3
      Nagyon szívesen!:) Megkérdezhetem, hogy pontosan hogyan gondolod?^^

      Törlés
  2. Hát hogy a koreai írás pontosan hogyan is működik,hogy kell használni és ilyesmi :)Nagyon jól leírtad az idáigi leckékben a koreai nyelv tanulásához szükséges alapokat,és nagyon hamar a fejembe rözgültek a dolgok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy a koreai betűket hogyan kell írni, arra gondolsz?:) ^^

      Törlés
  3. szia, eszrevettem egy kis hibat, ne haragudj ^^" (nincs ekezetem, mert kulfoldon vagyok, ne haragudj ismet), szerintem ne ezt az oldalt hasznald. az ok az, hogy a mondatok nem "ida"-ra vegzodnek, hanem "imnida"-ra("szumnida"-ra)[formalis beszedben], nem tudom, ez az oldal miert irja igy. nezd meg a talk to me in korean oldalat vagy a kpop gportal-t ott le tudod ellenorizni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönöm, hogy írtál!^^
      Az ida-s végződés sem helytelen.:) Amit én írok az az egyszerű normális beszédhez tartozik, amit te írsz az pedig az egyel udvariasabb formája a beszédben. Először az egyszerű beszéddel kezdünk és utána haladunk az egyre nehezebb dolgok felé!:) Nem össze vissza szeretnék a leckékkel haladni, nem szeretnék egyből a közepébe belecsapni!:)

      Törlés
  4. Szia - egy kérdésem lenne - és tőled bátran merek kérdezni:
    A filmekben - hiszen hol is hallanék máshol koreai szót -
    amikor valami gyönyörűt látnak, csodálatosat - akkor
    az én fülem úgy hallja, mintha azt mondanák: jippudá -
    de, ha beírom a fordítóba a gyönyörű, csodálatos, fantasztius, csodás, stb szavakat
    még csak közelítőleg sem ad ki hasonló fordítást. Az én fülem csap be, vagy
    rosszul keresek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen a bizalmat.:3 Sajnos, így most nem nagyon tudom, hogy miről van szó...Esetleg ha tudsz videót linkelni ahol ez hallható akkor talán ki tudnám hallani és meg tudnám mondani mi is ez a szó valójában!:)

      Törlés
    2. Szia -
      igyekeztem keresgélni - természetesen ilyenkor egy sem jön be.
      De most nézem a Hello! Miss -t és itt az 57:07 után mondja a nő, ahogy tömködi bele a virágokat a párnába.
      Ha így sikerül meghallgatnod. Bár, ha nem az sem a világ tragédiája.
      http://indavideo.hu/video/Hello_Miss_10_resz

      Törlés
    3. Szia
      0.30.33-nál is http://www.viki.com/videos/83212v-my-girlfriend-is-a-gumiho-episode-1

      Törlés
    4. Szia!
      A másodikból már rendesen kihallottam a szót!:D
      Azt mondja, hogy 예쁘다 (yeppuda), ami gyönyörűt jelent!

      gyönyörű lány= 예쁜 여자 (yeppun yeoja)

      Remélem segítettem.:3

      Törlés
  5. Szia! Nagyon koszonom, hogy elkezdted tanitani a nyelvet, annyira orulok neki, hogy nagyon. ^^ A kovetkezo tananyag mikorra varhato majd? Milyen idokozonkent hozod majd oket? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Most nem tudtam használni a gépemet, ezért eléggé le kellett, hogy álljak a blogolással, de ha minden igaz most már jobban fogok tudni posztolni és amint lesz időm, hogy sokat foglalkozzak a tanítással posztolom is ki!^^

      Törlés
  6. Szia yuki vagyok! KÖSZÖNÖM hogy elkezdted mert nagyon szeretném megtanulni a nyelvet.. Még nyáron (mostmár tavaly :D) amikor megtaláltam a betűket nagyon örültem mert más oldalon nem volt ilyen jól részletesen leírva sőt egyből szavakat adtak.. És sajnos neten youtuben keresgéltem egy s mást... De így annyival jobb!! Ha nincs a blogod akkor nincs számomra a nyelv se!! Úgy hogy nagyon köszönöm!!! :""> várom a következő leckét :'> Chu~ ^0^

    VálaszTörlés
  7. Szia :) Szeretnék egy kis segítséget kérni. Most találtam rá erre a fejezetre, (már a blog-od egyes részeire korábban is) és szeretném megkérdezni, hogy folytattad-e a tanítást itt a blog-on, és ha igen hol/hogy találom meg? Előre is köszönöm a választ :)

    VálaszTörlés