A koreai fiúk^^

"Vajon milyen egy koreai pasi? Milyen lányok jönnek be nekik? Én ideális vagyok?..."


Ez egy olyan téma amire csak nagy általánosítással lehet válaszolni. Hiszen az itthoni férfiaknak/fiúknak sem egyforma az ízlése, tehát nekik sem. Megpróbáltam erre a témára a legjobban és legreálisabban válaszolni.

Mindenki elolvad ha a kedvencét látja mosolyogni, hallja a hangját, látja fellépni-szerepelni és belenéz a szép fekete-barna szemébe. Ilyenkor merül fel bennünk a kérdés, hogy vajon nekik milyen lányok tetszenek? Először is, a koreai férfiak nem győzik hangoztatni, hogy ők is ugyan olyan férfiak mint bárki más. Ők is megnézik a csinos lányokat, nekik is tetszik ha egy lánynak van melle, formás hátsója, szép lábai. Ők is ugyan úgy fantáziálnak, mint minden normális férfi. Szóval ebben nem különböznek egy nyugati embertől. Az már más tészta, hogy Koreában mi számít csinosnak. Hiszen mint minden országnak, ott is megvannak a női ideálok. Vegyük is sorra a lehetőségeket, hogy milyen női ideálja lehet egy koreai pasinak:


1.Aegyoval fűtött koreai lányok

 
Koreában elkerülhetetlen viselkedés az aegyo(aranyos,ártatlan). Számunkra ez tűnhet megjátszottnak, mert nyugaton hol látunk olyan lányokat akik, ha aranyosan "nyávognak" a fiúknak elérik a céljaikat. Hát nem sok helyen, de Koreában ez már egy természetes reakciónak számít a lányok körében. Koreában az aegyo a lányok legnagyobb fegyvere. A legtöbb koreai pasi szerint nem lehet ellenállni a sok aegyoval megáldott lányoktól. Persze a hamis aegyotól itt is a falra tudnak mászni a fiúk. Szeretik az aranyos lányokat de a megjátszós lányokat ők sem. Ha azt veszik észre, hogy az aegyód nem természetes akkor már szóba se jöhetsz náluk. Szóval NE légy hamis! Azaz ha egy koreai pasi az imént látott téged a taxissal káromkodni, majd utána játszod neki a cuki lányt akkor előtted lehúzták a rolót. De mégis hogyan lehetük aegyosak? A cuki aegyo leginkább a hangra fekteti a hangsúlyt. Vékony hang és igazából egy 5 éves viselkedéséhez tudnám hasonlítani.:) Mert például ha a nem tetszésüket cukin akarják kifejezni akkor a reakciójuk egy 5 éves kislánynak felel meg. A cuki lányok öltözködésére nem igen példa a kirívó öltözék. Szolid ruhákat vesznek fel, hogy ne rontsák az összképet.  Persze akadnak srácok akik kimondottan utálják ha egy lány aegyos. Ez csak egy áltálánosítás, mert nagyon sok fiú akad aki nem a cuki lányokat keresi, hanem az egyszerű csinos koreai lányokat.

2.Szexi Nyugati lányok


Ahogy mi nekünk tud tetszeni egy keleti pasi, ugyan úgy nekik is nagyon meg tud tetszeni egy nyugati lány. De vajon nekik mi tetszhet rajtunk? Először is vegyük a legnagyobb különbséget, a szemet. Habár ott is találni nagy szemű lányt, mi azért mások vagyunk. Ha nyugati lányt keresnek akkor a szép nagy szemeket, kettős szemhéjjal  fogják keresni. A szemszín elképzelésük szerint legyen világos színű (általában kék) vagy legyen barna. A hajszín az általában mindegynek számít, de aki igazán más lányt szeretne magának mint amit Koreában lát akkor a szőke és barna lányokat fogja keresni. Már írtam egy bejegyzésben, hogy szerintük a fehér bőr a legszebb, nem csak magukon, de máson is. És mivel a nyugati ember a fehér ember, ezért a szép fehér hamvas bőrű lányokat fogják keresni. Na és a legnagyobb különbség a koreai és a nyugati lányok között, a viselkedés. Első, hogy a koreai fiúk szerint a koreai lányok nem mindig kedvesek, ezért az a fő, hogy kedves legyél. Én megkérdeztem az egyik fiú ismerősömet, hogy mi a különbség a nyugati és a keleti lány között. Azt a választ kaptam, hogy a keleti lány cuki amíg a nyugati lány szexi és sokoldalú. Azaz a nyugati lány számukra nagymellű, apró derekú, hosszú lábú, jó hátsójú,  mert ők ezt látják a TV-ben. Van aki még a hosszabb orrú lányokat keresi, mert náluk szinte minden lánynak pisze orra van Az amerikai sztárok nagy hatással vannak a nyugati női ideál kialakításában. Náluk az a sztereotípia van, hogy a nyugati lány szép.:) Vannak olyan fiúk akik a szülők ellenzésének ellenére sem hajlandóak hagyományos koreai lányt elvenni feleségül.

Hogyan lehetnek a vegyes házasságok?


Ez egy nagyon kényes kérdés náluk. Amelyik fiúnak a szülei szűk látókörűek, azoknál szóba sem jöhet más lány a koreain kívül. Igen, itt még a házasságnál nagy beleszólásuk van a szülőknek. Néha az már nagy előre lépés ha elvehetnek egy kínai lányt. A koreaiak nagyon rasszisták azokkal szemben akiknek a bőrük, sokkal barnább mint az övék. 
Persze vannak már sokkal engedékenyebb szülők, akik már megengedik a kicsi fiúknak, hogy olyan lányt válasszon akit igazán szeret. Saját meglátásom szerint, a mostani generáció már teljesen nyitott más dolgokra, szóval egy jó pár éven belül ez a fajta vegyes házasságok elleni rasszizmus szinte teljesen meg fog szűnni. 

 

"Mit szerethet meg bennem egy koreai fiú?"  

-Először is egy koreai fiú szívéhez a hasán keresztül vezet az út. Egytől egyig imádják azokat a lányokat akik nagyon jól tudnak főzni.

-Nem várja el tőled, hogy tökéletesen beszélj koreaiul. Általában nagyon aranyosnak találják, ha meg tudsz szólalni koreaiul. Melyik ország nem találja kedvesnek, ha megszólalsz a saját nyelvükön?:) 

-Betartani az illem szabályokat. Nem várja el, hogy minden egyes szabályt ismerj, de ha látja rajtad, hogy igyekszel illem tudó lenni az nagyon vonzó lehet számára.

-Dicsérd az országát, szokásaikat stb. A koreaiak nagyon hiú emberek, ezért ha dicséred őket azt nagyon jó néven veszik.

-Legyél kedves. Mint minden fiú, nagyon szereti, ha egy lány kedves. Ha kérdez téged valamiről a válasz legyen kedves és rövid. Próbálj neki kedves dolgokkal kedveskedni:)


-Add önmagadat. Ha téged választ, akkor azt azért tette mert nem egy koreai lányt akart. Soha ne próbálj  meg úgy viselkedni mint egy koreai lány. Hidd el sokkal jobban fogsz tetszeni neki ha nem egy koreai lányutánzatként szerepelsz előtte.

-Ne változtass magadon semmi. Nemrég azt olvastam, hogy kimondottan gyűlölik azokat a lányokat akik arra törekednek, hogy úgy nézzen ki mint egy koreai lány. Elítélik azokat akik direkt megműttetik az arcukat. Aki nem született koreainak, az soha az életében nem lehet koreai.:)

A koreai fiúkról:


-Nem szabad csukott szemmel járnunk. Akiket látunk a Kdrámákban és a videó klippekben azok sokat dolgoztak azért, ahogy most kinéznek. Persze nem azt mondom, hogy az átlag koreai fiú mind rosszul néz ki, mert manapság a koreai fiúk számára nagyon fontos a kinézet (pl.ulzzangok) És az is köztudott, hogy a koreaiak nagyon jó génekkel vannak megáldva, ezért általában nagyon jól néznek ki. "Lehet, hogy nem mind jó megjelenésű, de legalább kevés a csúnya ember"

 

Koreai hétköznapi srácok öltözködési divatjai:


-A sulis srác: Főbb jellemzői az SZTK keretes szemüveg, egyszerű farmerrel vagy egyenruhával, hátizsákkal, fülhallgatóval a fülében.

-Az idősebbnek tűnő srácok:
Azok akik nem vállalatok alkalmazottai de mégis úgy öltözködnek. Szerintük ez elegánsabb, és idősebbnek, komolyabbnak tűnnek tőle.

-A fashionista srácok:
Úgy öltözködnek, mint akik a magazinokból léptek volna elő. Az ilyen fajta srácok nagyon sokat adnak a kinézetükre és jól is néznek ki^^.

-A táncos/énekes srácok: Ezek nem az idolok, még is úgy öltözködnek úgy festik a hajukat stb. Külsőre hasonlítanak a fashionista fiúkra, de ők inkább a idolokat "koppintják".

-Sportos srácok:
Ők a sportcipő és melegítő hívei. Gyakran nagy sportolók, vagy esetleg csak a kényelem miatt öltözködnek így. 

-Átlag srácok
: Se fashionisták, se igénytelenek. Egyszerű ruházat jellemző rájuk.

-Az igénytelen srácok: Az ilyen srácok nem adnak a megjelenésre, dohányoznak és mivel nagy hagyománya van az alkohol ivásnak Koreában ezért sokat fogyasztanak alkoholt is. Ők nem tartoznak a jó megjelenésű, szép emberekhez.

Azok akik sokat adnak a külsőre azok a hasonlóan jó megjelenésű lányokat keresik. Ha valamelyik srác jó megjelenésű, az nem azt jelenti, hogy gazdag is. Sőőőőt...:) minden féle drága holmit megvásárolnak csak azért, hogy elitebbnek tűnjenek és a társadalom befogadja őket. Koreában a fizikai megjelenés sokkal fontosabb mint bármi más. Sokkal jobban tud érvényesülni egy jó megjelenésű ember. Mondjuk ez mindenhol így van de itt betegesen figyelnek a kinézetre.:) Mondjuk, megértem őket azért amiért ilyenek, mert nagyon megbélyegzi őket a társadalom és a média.  

Milyen arc plasztikán mehet át egy hétköznapi koreai srác? 
Manapság a plasztikai műtét Koreában hatalmas üzletnek számít. Lássuk mi a legnagyobb trend a koreai fiúk körében.

-A leggyakrabb fiúk körében is a dupla szemhéj csináltatása
, utána az orr plasztika, állkapocs korrekció, arccsont csökkentés és ajak műtétek. És ezeket mind azért, hogy jól nézzenek ki. A koreai embereknél mindig első benyomás a legmeghatározóbb. Persze itt is akad a fiúk körében aki egyáltalán nem híve semmiféle szépészeti beavatkozásnak.:) Sőt sokan születnek megfelelő adottsággal és nekik már ilyenekre nincs is szükségük.

"A koreai fiúk olyan romantikusak..."


Hát ez koránt sincs így.:) Amit a Kdrámák elénk raknak az mind megjátszott dolog. Egy koreai fiú nem mutatja ki annyira az érzelmeit, mint egy nyugati fiú. Azaz ha te arra vársz, hogy egy fiú állandóan azt mondja neked, hogy szeret akkor azt várhatod.:) igaz ami igaz, hogy amelyik fiú járt már/ vagy érdeklődik nyugat iránt annak megváltozik a nézete és képes lesz jobban kifejeznie magát, de náluk nem szokás sokszor használni a "szeretlek" kifejezést.
Ez azért is lehet, mert Koreában az utcán tilos nyilvánosan csókolózni vagy ölelkezni. Csak a kézen fogva menés vagy esetleg a puszi és az ölelés elfogadott. Amelyik párt láthatni csókolózni azok az ottani normákat megszegik és a koreai "idősek" rájuk is szólnak vagy kaphatnak tőlük egy-egy rosszalló pillantást. Akik nagyon nyugati gondolkozásúak azok igazán lázadnak emiatt a szabály miatt és próbálnak érzelmesebbek lenni. Igazából, azt nem tudni, hogy hogy viselkednek otthon amikor senki nem látja őket, így csak arról lehet írni amit az ember az utcán tapasztalhat, vagy amilyen tényeket hall.:) Lehet, hogy otthon szenvedélyesebbek mint bárki más, de ami igaz az igaz... ha egy nagyon romantikus emberre vágyunk akkor nem koreait hanem például olasz srácot kell választanunk;)

Hogyan flörtöl egy koreai fiú?

Hát ez náluk nagyon nehéz, mivel a fiúk általában csak fiúkkal tudnak barátkozni, a lányok meg csak a lányokkal és ez nagyon megnehezíti náluk az ismerkedést, mert a csoportok nem nagyon szoktak vegyülni. A barátságok már kiskorban kialakulnak és egy-egy kis csoportokká alakulnak. Ennek annyi az előnye, hogy általában ezek a barátságok egész életre szólnak. A vegyes csoportok ritkák. Ezért a flörtölés egészen más itt Koreában. Idegenekhez nem gyakran mennek oda a fiúk, hogy megismerjenek vagy beszélgessenek veled, legyen szó koreai és külföldi lányról. Habár itt is találni bátrabb egyéneket.:) Ezek miatt gyakori az egyedül álló ember. Amelyik fiú tinédzser korában nem tapasztalja a lányok közelségét annak később nagyon kínos lesz a lányokkal való beszélgetés. Azért lehet nekik nehéz az ismerkedés mert a legtöbb fiú (és úgy szint lány is) homogén iskolákba járnak. Ahol szinte az iskolás éveiket csak fiúk illetve a lányok csak lány társaságban töltik. Ezért gyakori azt látni, hogy a lányok kézen fogva mennek egymással és ölelgetik puszilgatják egymást, és ugyan ezeket lehet látni a fiúknál is és nem lesznek feltétlenül  melegek, sőt amelyik fiút látni egy másik fiút ölelgetni azok teljesen heterók. Most őszintén, a tinédzsert már elkezdi mozgatni a testiség gondolata, és ha nincs közelben lány akkor ők csak így tudnak közel jutni ezekhez a dolgokhoz. Persze, ez is csak általánosítás mert a mostani generáció mindenféle közösségi oldalon már tud ismerkedni, és így közelebb kerülnek a fiúk a lányokhoz. A koreai fiúk első megismerkedési randija úgy szokott zajlani, hogy beülnek egy falatozóba és meghívják a lányt egy üdítőre. Italozás közben sokat beszélgetnek, és így megtudják egymást ismerni a felek.  

 

Share this:

JOIN CONVERSATION

23 Hozzászólás:

  1. húúúúúúúúúúúúúúúúú ez nekem nagyon tetszett. :D és sok új dolgot tudtam meg.. :D

    VálaszTörlés
  2. Váá :D Hát ha a külső dominál sose próbálkozom koreai pasival :D Már még ha nem is az öltözködés de az arc elég bajos lenne :,D Vajon mennyire mennek rá az arcra...? Mert spec nekem elég pasis XD De végül is Japánba készülök, nem Koreába, és kiakadtam, mikor egy ottani fiú ismerősöm benyögte, hogy a nagy orr az náluk szimpatikus :D
    És amúgy a nem létező szőr áll a hátamon, mikor egy fehér ember kisminkeli magát és felfújt arccal pózol rózsaszín rucikban... @.@ Van egy határ, amit nem kéne átlépni ilyen téren

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát képzeld el, hogy egy koreai pasi megnéz egy amerikai filmet és látja nagyon szép csajokat:D Talán elsőre ez az amit elképzelnek maguknak, de hát minden fiú más, lehet , hogy nem mindegyik kedveli a tökéletes lányokat:) Ez csak általánosítás:)Akkkor nem írtam hülyeséget^^ Igen én is úgy tudom, hogy bejön nekik a nagy orr xd:DD (Legalább enyiben már előnyben vagyok...xd) Hát igen mi fehér emberek vagyunk és nem cuki koreai lányok ezt észben kell tartani:) Hát látod, hogy ettől az ottani fiúknak is borsózik a háta: DD

      Törlés
  3. Hűha, elég nagyok akkor különbségek az itteni és az ottani fiúk között. (hú de meglepő :D) Hmm, nagyon jó cikk!:3

    VálaszTörlés
  4. Először is,ez alapján én nem vagyok kóreába való XD Másodszor,még jó hogy nekem a magyar rocker srácok tetszenek,mert engem kóreából kivágnának úgy ahogy vagyok az száz. Maradok M.O-n ^-^

    VálaszTörlés
  5. Tényleg nagyon jó cikk! :D Én is rengeteg új dolgot tudtam meg! Hasznomra fognak ezek válni, mert megismertem egy koreai srácot aki olyan cuki hogy egyből bele is szerettem, és most nyáron találkozni fogok vele, úgyhogy beülünk egy italra...:DD Nagyon szeretném hogy összejöjjön! ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm szépen!:3 Hát igen első találkozás...italozgatás.:D Nagyon remélem, hogy sikerrel jársz!^^ Őszintén szurkolok*w* Ha gondolod írj nekem facebook üzenetet a találkozó után.:) Szívesen olvasnék a részletekről^^ Sok sikert!♥

      Törlés
    2. Köszönöm a sok jó kívánságot és szívesen felveszlek! ^_^ Milyen néven talállak meg? :)

      Törlés
    3. Nincs mit!^^ A blogon jobb oldalt az elérhetőségeknél találsz meg!:3

      Törlés
  6. ezeket az infókat amúgy honnan veszed? Például, hogy buknak a nyugati lányokra. ez mind emberfüggő, és nem általánosítható dolog. Meg a randizási szokások. Honnan szeded ezeket? doramákból?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is azért írtam 2 variációt, hogy keleti és nyugati lányok mert tényleg emberfüggő, hogy melyik melyiket szereti (3. variáció lett volna a többi ázsiai országból származó nő csak erről nem beszéltek nekem, de biztos, hogy van aki azokat szereti. Épp ésszel lekövetkeztethető.) Szerintem ez világos volt eddig mindenkinek. 2. nagyon régóta beszélgetek már több koreai fiúval is szóval ők is elmondták a véleményüket. 3. Sok olyan külföldi lánnyal is beszélgettem akik koreai baráttal rendelkeznek. Nagyon sok embert kérdeztem és nagyon sok angol blogot olvastam erről. A randizási szokások ÁLTALÁBAN VETT dolgok. Nem írtam, hogy mindegyik így kezdi. De az előző kommentelő lány is alátámasztotta ezt a tényt. És nagyon sok embertől ezt hallottam. Sok munkámban volt ezt összeszedni és köszönet mindazoknak akik segítettek. Utoljára...Én nem nézek dorámákat. Egyet sem láttam még, de szeretném azokat is elkezdeni. Csak azt nem értem, hogyha ennyire nem tetszik a blog, minek olvasod egyáltalán? Nem kötelező. Örülnék, ha a rosszaló megjegyzéseket mellőznéd innen:)

      Törlés
  7. HUUUU , hát ez fantasztikusan jóóóóó :) Rengeteg dolog van amit itt megtanulhattam , gratula ehhez a bloghoz :) S további sok sikert hozzá :D *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm szépen!^^ Örülök, hogy tudtam segíteni!:33

      Törlés
  8. Én imádom koreát és most sok olyan szokást és dolgot tudtam meg ami nagyon érdekes és sok sikert a blog folytatásához mert túlzás nélkül mondhatom hogy ennek a blognak nincs párja úgy hogy mégegyszer sok sikert a fojtatásához.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Nagyon köszönöm szépen, nagyon jól estek a szavaid.:):3

      Törlés
  9. Hellooo :) Először is,nagyon tetszik a blogod,és remélem nem fog megszűnni,mert sajnos sok olyan oldal megszűnt már amiket fantasztikusnak tartottam,de vagy nem volt a szerkesztőknek idejük rájuk,vagy más okokból.:/ Egyébként gratula ehhez a bejegyzésedhez,most több mindent megtudtam,mert pont ez a téma foglalkoztatott... :) Sajnos nekem nincsenek koreai ismerőseim,pedig annyira jó lenne...Gondold el,barátnőmmel meglátunk az utcán egy ázsiai srácot,elkezdünk sugdosni,hogy "Nézd milyen aranyos" stb...aztán meg verem a fejem a falba,mert nem mentem utánna.És kb.mindig ez van.Talán azért,mert sejtem hogy nincs egyedül,hiszen csak nem utazott el egyedül ide,meg a legtöbb ázsiai srácot ázsiai lánnyal látom,úgyhogy...Meghát a másik,hogy mit mondanék neki,ha odamennék hozzá....Szóval I'm in trouble.:P ~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Nagyon remélem, hogy nagyon nagyon nagyon sokáig tudom a blogot írni!:)
      És köszönöm szépen, az utcán látott ázsiai fiúkkal én is így vagyok x"d:DDD Utána mindig zsémbelődök, hogy miért nem beszéltem vele.:D Ezen a mit mondanék neki dolgon annyit gondolkoztam...van hogy van egy jól összerakott dialógus a fejemben...aztán megint semmi.:o De majd egyszer szerencsénk lesz:D

      Törlés
    2. Reménykedjünk :D Amúgy õszintèn megvallva én még ùj vagyok a blogodon,szóval csak miután ezt az elõzõ kommentemet megírtam,akkor láttam,hogy más bejegyzésben kifejtetted azt,hogy neten hogyan szerezzünk koreai ismerõsöket/barátokat...És sokat segítettél vele^^ El is határoztam magamban,hogy hétvégén szerencsét próbálok,és rá írok egy-két személyre.:)
      Egyébként felvehetlek Facebookra?:)

      Törlés
    3. Elnézést a késői válaszért, amúgy sok sikert kívánok (vagy talán már sikerrel jártál) és igen bátran jelölhetsz!:)

      Törlés
  10. Hú, érdekes cikk, van, ami újdonság volt, de volt, amit már olvastam. Mindenesetre én odáig vagyok a koreai fiúkért így is-úgy is.:D Azért szerintem náluk sem csak a külső számít, biztos vagyok benne, hogy a belső is nagy szerepet játszik.

    VálaszTörlés
  11. Lássatok már tovább az orrotoknál...

    VálaszTörlés