Best of...:3


Akkor egy kérésre leírom, hogy mit is hallgatok szívesen.:)
 Igazából ez a kérés nagyon jól esett, de sajnos nem tudom kitől érkezett,.:(
Mindenesetre ezt a bejegyzést a legnagyobb örömmel készítem.^^ 

/A sorrend az első 5 bandáig érvényes, a többit lehetetlen volt rangsorolnom^^/




B1A4




       -Ahonnan a végleges rajongásom kezdődött...Én tőlük a 'Baby Good Night japán verzióját láttam először.:) A lassan 2 éves fiúbandát annyira megszerettem, hogy akkor körülbelül egy hónapig non-stop csak velük foglalkoztam. Megnéztem a lehető összes videót róluk és amit csak tudtam kikerestem róluk. Ennek a számnak a refréne a 'Baby good night jaljayo good night...' nem csak engem, de a körülöttem lévőket is megfertőzte.:) Napokig nem hallgattam semmi mást. Egymás után raktam be újra és újra.  A klipp és a fiúk tökéletesek. Igazából nekik köszönhetem azt, hogy most itt vagyok, az új ismerősöket, barátokat és hogy van valami olyan ami minden nap leköt.:) 


    
            -A II. számom tőlük a 'Beautiful Target volt. 'I like it like it i like it i like it!♥ Ez megint csak a japán verzió. Igazából a dalnak ezzel együtt még 2 verziója készült el és semelyik nem állja meg a helyét egymás nélkül. A 3 verzió összetartozik.:) Minden klippjük olyan felemelő számomra!^^  Dallamosak, fülbemászóak, a koreográfiájukat meg egyszerűen tudnom kell és kész.:D 



          -Ez nem egy megszokott B1A4 klipp.:) Ez volt eddig a legutolsó MV kiadásuk.(Sajnos:( Már nagyon hiányolom őket) Ez egy kicsit komolyabb és kevésbé színes dal.:) Igazából a fiúknak még ez is jól áll és cseppet sem bántam, hogy ilyet is csináltak:3 Ebből is látszik, hogy sok oldalúak és remélem még több oldalukat mutatják majd meg az évek során!^^ Abban egyáltalán nem különbözik, hogy ne lenne fülbemászó. Ennek a dalnak a koreóját a most nemrég kiadott practice vidóban és a koncerteken lehet látni.:) Szerintem fantasztikus!^^ A B1A4-ről napokig bírnék beszélni.:) Örökre ők maradnak a NO.1 bandám.^^ Egytől egyig tehetségesek és ügyesek!^^  De érdemes megismerni az összes számukat. Aminek még videóklippje van az a  'Baby I'm Sorry, az O.K és az Only Learned Bad Things. Én csak ajánlani tudom őket, érdemes megismerkedni velük.^^


INFINITE


        
           -Hogy is kezdjem...Tökéletesen II./első kedvenceimnek érzem őket. Nagyon vetekszik a B1A4-ral. Itt is az összes tagot egytől egyig imádom és ugyan úgy a zenéjüket is.:) Én ezzel a számukkal ismertem meg őket és rongyosra hallgattam. A koreográfia, a zene...Emlékszem mikor először hallgattam meg, az elejébe szerelmes voltam.:) Az a hangeffektus, na meg Sungyeol bevonulója.:) Olyan komolyan csinálja, közben meg borzalmsan hiperaktív, színes személyiség!♥ Ezért a számért régen és még most is ugyan úgy oda vagyok.:) Amikor meghallom kötelező végig énekelnem és mozognom rá.:) Hihetetlen mit vált ki belőlem.:D Igazából a kedvenceimet mindig a színpadi fellépésük alapján választom ki és ők is, a B1A4-hez hasonlóan lenyűgözőek. Minden mozdulat a helyén, jó a hangjuk és jól mutatnak együtt.:) 



          -A II. szám amit hallottam az Kim Sungkyu, a leader szóló dala, amiben Kim Myunsoo "L" kapta a szerepet. Nekem nagyon tetszik a szövege, a klippbe teljesen beleszerettem.^^ Sungkyu remek előadó, különleges hanggal rendelkezik, 100 közül is kiszúrnám a hangját. L-ről nem is beszélve. Azon kívűl, hogy rendkívűl jó hanggal van megáldva, iszonyat jó színész is.:) A szereplése teljesen jól érezteti a dal mondani valóját. A dobos halála óta a klipp nekem még szomorúbb.:| De ettől függetlenül imádom, és bármikor szívesen hallgatom.


     -Éééés amire annyian vártunk már...Az INFINITE visszatérésére!:3  Én teljes D-DAY lázban égtem.:) Napról napra vártam az újabb előzetes videókat.  Amikor láttam a klippet, teljesen le voltam nyűgözve.:3 you Minden visszatérés iszonyat jó!^^ Annyira jól teljesítettek, hogy már aznap elérték az "All-Kill" fokozatot.^^ Az Infinitenek is minden száma jó és amihez még klippek is vannak az a She's Back,  a Lately, a Be Mine, a Nothing's Over,  a Paradise, a BTD, a Comeback, Sungkyu-I need you és az Infinite-H Special Girl és Whitout you. Szerintem imádnivalóak, őket is ajánlom:3



UKISS


 
        
      -Amikor megismertem ezzel a számmal a UKisst különösebb érzelmet nem váltottak ki belőlem.:) Tetszett, és véleményem szerint jók is voltak, de valahogy nem fogtak meg annyira. Igazából az akkor még név szerint nem ismert Kevin és a tükörbe éneklő Dongho fogott meg csak..:) Sokáig hanyagoltam őket, majd a sok kérésre belekezdtem egy nagy munkába a UKiss maratonba.../Azóta már az egyik kedvencem lett a dal:D/

          
       -...Írtam...írtam...írtam és egyszer csak azon kaptam magam, hogy teljesen beléjük szerettem.:) A tagok fantasztikusak és imádtam írni a UKiss évről évre részét.:D Lesújtott, amikor a 2 tag szanálásáról gyűjtöttem.:| Nem is tudom mit csinálnék, ha a B1A4-ből vagy bármelyik kedvencemből bárkit is kitennének. Nagyon sajnáltam a KissMe-ket. Xander és Kibum csodálatos hanggal és tehetséggel vannak megáldva.:) A 'Neverland volt az a dal amit egymás után *1000× meghallgattam:) Ennél a dalnál éreztem az a pluszt amitől hirtelen megszerettem őket. A mai napig nem hiányozhat a naponta meghallgatott zenéim közül.:3 A ritmusa ugyan úgy a koreója és a szövege lenyűgözött.:) 

        
            -Éééés amit muszáj kiemelnem az a legújabb daluk.:) A 'Standing Still első hallgatás után megfogott.:) A kedvenc részem Dongho nyúlfarknyi része.:") Imádom a klippet és imádom az egész dalt!^^ A Ukissnek is imádom az összes dalát az MV-s dalokkal együtt, így a DoraDora-t  a Stop Girl-t, a 0330-t, a ManManHaNi-t a Bingeul Bingeul-t a Tick Tack-ot és így tovább.:)  Nagyon köszönöm azoknak akik ösztönöztek abban, hogy belefogjak a maratonukba mert magamtól tuti nem kezdek bele, amit most már nagyon bánok, mert enélkül nem ismerek meg 9 csodálatos embert!♥ Számomra azért érdemlik ki a III. helyet mert hirtelen a semmiből elérték azt, hogy megszeressem őket és hogy minden dalukat kedveljem.:) A UKiss is teljesen belopta magát a szívembe.^^


SHINee




          -A SHINeet egy koncert fellépésükön ismertem meg ahol a 'Sherlockot adták elő. Már akkor mondtam a húgomnak, hogy  a SHINee milyen jó, mert amit a színpadon produkáltak az eszméletlen volt, de még egy ideig félre voltak téve.:) Majd hallottam az 'Amigot klipp nélkül, így igazából nem tudtam kiket hallgatok, de nagyon tetszett. Az első igazi SHINee számom a 'Lucifer volt. Nem is taglalom, hogy mennyire szeretem.:) Ahogy a fiúk kinéznek a klippben, amilyen a koreográfia, amilyen a zene...TÖKÉLETES!^^ Ezek után a SHINee nagy kedvenccé vált.:) A SHINee megismerése előtt mindig csak Taemint vagy Onewet láttam képen, de igazából nem tudtam hová tegyem őket.:) Azután szerencsére belebukkantam ebbe a klippbe és Taemin hosszú, Key felnyírt, és Onew hosszabb haja már első nézésre vonzotta a tekintetemet.:) Akárhányszor megnézem a vállaim mindig rángatóznak a refrénnél...:D Imádom a koreográfiáját!:3


           -Nem is tudtam eldönteni melyik klippet rakjam be következőnek, hiszen nem emlékeztem mit láttam másodjára és annyi jó daluk van, hogy lehetetlenség kiválasztanom azt ami a legjobban tetszik...MINDEGYIK!:D De mégis a 'Hellot választottam.:D Ez a klipp olyan édesre sikerült és már több emberrel is átbeszéltem, hogy Keynek úgy kéne az ablakom alatt állnia mint ahogy azt a klipp elején is csinálja.:D 1000× láttam már, de még mindig széles mosollyal nézem végig.:D De hát ebben a klippben ők is végig mosolyognak az emberrel.^^ A fiúk hangja, mozdulata és kinézete ugyan olyan egyedi, mint mindig!:3

       
    -Ezt a dalt amikor rövid verzióban láttam már akkor a kedvencemmé vált. Már türelmetlenkedve vártam  a teljes verziót!^^ Majd azon a bizonyos március 11-én végre megnézhettem azt amit már annyira vártam!:3 Annyira tetszett, hogy a végére be is könnyesedett a szemem.:$ Olyan aranyos az, ahogy mindenkivel meggyújtják a gyertyákat.^^ Már első nézésre megfogott a klipp és a dal is. A magyar szövege is nagyon szép.:) Annyira szépen adják elő.:D A legszebbek benne a gyertyák ami a ragyogást, a kiteljesedést és a szeretet tüzét jelképezik.:) Ennek a dalnak nagyon örülök!^^ Már megint nehéz volt kiválasztani 3 dalt a sok közül, de a RingDingDongtól a Dream Girlön át az Replayig minden imádok meghallgatni.:3 Ők is az a tipikus banda akiknek minden száma élmény!^^


B2ST





             -Az első Beast klippem nem volt sikeres.:) Túl furának tartottam benne a 'Fiction szót.:D Ezek után nem foglalkoztam velük...


           -Majd rátaláltam erre a számra...Egymás után hallgattam meg vagy 100×:33 Olyan jó szám lett!^^ A fiúk tökéletesen néznek ki, a klipp isteni és adtam magamnak egy képzeletbeli nagy pofont, hogy nem tetszett a 'Fiction. A Fiction egy iszonyat jó szám és imádom a koreográfiáját.:D A Beautidul Night-os koncertek eszméletlenek*uu*



        -A mostani albumutól odáig vagyok*uu* Ez egy japán dal, de koreai szöveggel mondjuk jobban szeretem.:D De a lényegen nem változtat, imádom a dalt.^^ Még a BEAST is az a banda akinek minden számát szeretem.:33 Nagyon szeretem a Shockot, a Beautifult és a hozzátartozó I like you the Bestet, a Bad Girlt és mindent ami hozzájuk köthető!^^♥

B.A.P





           -Ezt a számot hallottam először a B.A.P-től, annyira nem tartottam rossznak, de zavart, hogy mindenki szőke.:D



            -Majd Zelo miatt végig hallgattam a 'Warriort. Amikor megtudtam, hogy ez volt a debütáló daluk leesett az állam.:3 Nagyon erősen kezdték!*o* Minden elismerésem az övék volt.^^ Jól mozognak, és tetszik, hogy ők egy kicsit más banda mint  a többi. Több a rapper és más a hangzás:3 Ekkor már egyáltalán nem érdekelt, hogy pár embert nem tudtam hova rakni. Teljesen rendben vannak:3



           -Na igen a One Shot.:) Mit is rakhattam volna be tőlük ha nem ezt.:D Szerintem már nincs olyan aki ne látta volna:3 Iszonyatosan nagy sikere lett.:) Már türelmetlenkedve vártam a megjelenését, és amikor végre megnézhettem nagy odakoncentrálással figyeltem. Meg kellett néznem egy párszor, hogy minden részletet rendesen értsek.:D Imádom a történetét.^^ Amikor először láttam a lövöldözős részt, utáltam.:D Annyira jól megcsinálták.:3 Onnantól kezdve tátott szájjal és könnyes szemmel néztem tovább.:D A fiúk nagyon jó színészek^^ Főleg Zelo mozgása volt Isteen*w* Imádom Himchan rap hangját, imádom Daehyun énekhangját..Imádok mindenkit.:D A B.A.P MV kiadásait imádom és az új albumukról már hallottam mindent.:) Egyre többet szeretnék róluk tudni.:3

NU'EST




         -Az első NU'EST számomat imádtam.^^ A *cukipofa Rent egyből kiszúrtam:3 Ahhoz képest, hogy itt mindenki elég fiatal nagyon ott vannak.:D Baekho lágy hangja olyan jó a bandában.^^ Nekem a NU'EST párhuzamos a B.A.P-vel.:3 Imádom mindkettőt.^^


          -A II. NU'EST számom az 'Action volt, mégis a 'Not over you jobban tetszik:) Olyan jó a dal, mindig feldobódom tőle!:3 Örültem, hogy Minhyun énekel benne a legtöbbet, imádom a hangját!:3 Nagyon jó lett a klipp is.:D ♥


         -Az új NU'EST klippre már nagyon vártam:3 Amikor láttam az előzetest kíváncsi voltam a teljes klippre:) Imádom Ren új haját*www* Egyébkén a klipp sztorija is nagyon tetszik:3 Nagyon ügyesek!^^ Imádom az Actiont és a Sandyt is és amit eddig hallottam tőlük, azt mind szeretem*w* NU'EST Hwaiting!♥

BigBang




       -BigBang? Be kell mutatni?:3 Nem hiszem^^ Tényleg ők az egyik legjobb fiúbanda! A 'Fantastic Baby tényleg mindenkiből vegyes érzelmet váltott ki:D Először próbáltam megérteni a klippet, majd rájöttem, hogy felesleges.:) Úgy kell halgatni és nézni ahogy van:) Szerintem nagyon jó lett^^ Imádom és nagy kedvencem lett:3 Imádom a fiúk kinézetét benne*w* És Daesung része..khm..:33


      -Imádom, hogy a bandában mindenki szólista is*u* Mindegyiküket egytől egyig imádom:3 GD Crayon-ja isteni:D Imádom a klippjét^^ Ez GD:3 Ezt sem kell megérteni, lehetetlen:3 Imádom a koncerteket ebből, GD nagyon jó előadó^^


           -Ezt egy flashmobon hallottam először és annyira megtetszett, hogy muszáj volt kikutatnom kik is ezek:3 Hát persze, hogy a BigBang volt*w* T.O.P részeit mindig szerettem de itt...*u* Imádom a dalt, mindenkinek helyén van a hangja*w* Imádom a T.O.P&GD párost és az összes MV kiadásukat is.:3 A BigBang egy olyan banda akiket ismerni kell*www*

Super Junior



     -Amikor először láttam ezt a klippet kicsit megijedtem, mert nagyon sokan vannak. Igazából nagyon megtetszettek, meghallgattam az Operát, a Super Mant, A Super Girlt, a Mr.Simplet, a Bonamanat, de nem volt kedvem ahoz, hogy bevágjam a nevüket.:3


        -Majd amikor meghallottam a SuJu-M legújabb dalát teljesen megváltoztak a nézeteim*w*. Egyből rájuk kerestem és mindenkiről meg kellett tudnom mindent.:3 Nagyon tetszik, hogy ahhoz képest, hogy Kyuhyun maknae nagyon sok szöveget kap.*w* A SuJu-M tele van olyan emberrel akiket imádok:3 Ez a kedvenc dalom tőlük, szerintem nagyon jó lett.*ww*


         -A következő nagy kedvencem egy régebbi dal.:3 Nagyon imádom  a klippet és magyar fülnek fura szöveget is.*w* Nagyon cukik benne*u* Nem tudom, hogy sokan miért bántják őket, szerintem ők is egytől egyig remek előadók.*w* Sokkal többet szeretnék még róluk tudni, de a koncertfellépéseik és az MV kiadásaik remekek! Imádom mindegyik SuJu külön csoportot is:3♥

Boyfriend




       -Would you be my girlfriend?*uuuuu* A Boyfriend az a tipikus cuki fiúbanda.:3 Nagyon jól össze lettek válogatva.:3 Amikor ezt a klippet láttam azt hittem, hogy egy srácnak a klipp alatt 2 féle színű haja van.:D Igen ezek a *bambifejű* ikrek*w* Van akik szerint hasonlítanak, van akik nem...Szerintem nagyon!*o* Én csak mosoly alapján tudom megkülönböztetni őket.:) Aztán ott van még a göndör hajú Jeongmin a nagy szemű Minwoo..és így tovább*w* Nagyon szeretem ezt a dalt:33


         -Ezt látam másodjára.:) Ez teljesen más lélegzetvételű klipp, mint az előző vagy az összes többi. Komolyabb és férfiasabbak benne.:3 Nekem ez is nagyon tetszik:3


         -Gondolkoztam, hogy melyik legyen a következő és úgy döntöttem ezt rakom be.:33 A fiúk nagyon jól mozognak, jól mutatnak együtt és nagyon jó a klipp.:3 Nagyon sokat énekelnek japánul ami megint csak nem rossz:3 Szeretem tőlük a Love Stylet, az új Hitomi no Melodyt, a Don't touch my girlt és minden MVjüket*www*


EXO




        -Kai és Luhan miatt már régóta meg akartam hallgatni az EXOt. Aztán egy barátnőm ajánlotta a Historyt (Igen Nóri köszönöm♥). Megtudtam, hogy amíg Kai az EXO-K-ban van, addig Luhan az EXO-M-be, így nem tudok köztük dönteni.:) Ezért raktam be olyan videókat ami össze van mashuppolva.:3 Imádom ezt a dalt!♥


       -A következő a MAMA volt.:3 Imádom az elejét*w* Amikor EXOt hallgatok olyan nem evilági érzésem van:3 Nem tudom miért>.<♥ Nagyon szeretem a mozgásukat és a hangjukat, mindegyik fiú egytől egyig kiváló előadó*w*


           -A következő számhoz sajnos nincs MV  de még is ez a következő kedvenc EXO dalom*w*


BlockB




         -Nilili Mambo♥ A fiúk eszméletlen jó együtt..Igen együtt:( Nem tudom, hogy mi lesz velük, de van egy olyan érzésem, hogy nem fogunk velük már így találkozni, de nagyon reménykedek!♥ Ők is mások, mint a megszokott ami nagyon tetszik:3 Imádom a bolondos klipjét és imádom a fiúk hangját♥


         -A második számom a Nanlina volt!:3 Mivel a BlockB párhuzamos bandája volt a B1A4-nek, akkor őket is nagyon közelinek éreztem. De ugye most már, hogy nem hallani róluk kicsit lecsúsztak.:( Mindenesetre nagyon szeretem őket hallgatni♥



          -Ezt a számot rongyosra hallgattam:3 Imádom UKwon részét*www* A BlockB MV kiadásaikat imádom, és reménykedek, hogy majd egyszer talán újra összeállnak♥


Teen Top




        -Ez volt az első Teen Top számom. Egy párszor meghallgattam, és imádom a szövegét meg a refrén táncát.:D De nagyob figyelmet nem élveztek..:3


            -Majd az új számaikkal lenyűgöztek*www*. Ennek a dalnak imdom a szövegét és a klipp is nagyon jó lett:3 Már vártam a következőt.:33

       -Ami a 'Miss Right lett.*ww* Imádom a hangjukat, főleg Nielét:3 A klipp oltári lett, a koreográfiája Isteni és szerintem már mindenki hallotta:33 Ezek után még többet szeretnék velük foglalkozni*w* És a sok rázós videó ami ezek után következett.:""33

FT Island




-Ők az a banda akik a kezdetek kezdetétől velem vannak. Ők nem az a megszokott felállású banda. Ők maguk játszák  a zenéjüket!♥ Habár nem maradtak meg a legnagyobb kedvenceimnek, mindig szívesen hallgatom meg őket és nagyra tartom őket!♥ Lee Hong Ki volt az első pasi akit imádok!:33

         -A kedvenc dalom tőlük*w* Imádom a klippet és a dalt magát.:3 Nagyon szeretem, hogy más zenét játszanak, mint amiket alapban hallgatok, így jó őket hallgatni, mert mást adnak nekem. Mindig velük szoktam nosztalgiázni:"3♥


           -Ez a dal*www* Mindig zsémbelődök a végén, hogy nem kellett volna az autó elé állnia, mert úgy sem ütötte volna el a csajt az autó..:) Mindig nagy odafigyeléssel nézem meg, örök kedvencem marad ez is♥ Az FT Island MV-i egytől egyig ott vannak♥


MBLAQ


        
       -Lee Joon és Mir matt már régen meg akartam hallgatni az MBLAQ-et, így rákerestem a Mona Lisára. Elsőre egyáltalán nem tetszett(?) így félre raktam őket...

          -Aztán egy nagy MBLAQ fan(Igen megint te Nórikám♥) belinkelte a 'This is wart. Imádom az olyan dalokat amiknek történetük van*www* Nagyon ügyesek a fiúk, így kíváncsi voltam mit nem szerettem a 'Mona Lisában. Meghallgattam megint és megint jött a nagy pofon! A 'Mona Lisa a világ egyik legjobb száma!:O♥

          -Még amit nagyon szeretek az a 'Y!♥ Az a zuhanyzós jelenet az elején! Sokat szeretnék róluk ezek után tudni:33 Igyekszeeem*www* Imádom őket!♥

MYNAME


            -Ez a dal volt az első MYNAME számom, és imádtam benne a sok *messaget.♥ Nagyon ügyesek!:33

            -Ez egy nem olyan régi számuk, ami még nagyon tetszik tőlük!♥

              -Ez az új kiadásuk és ezek után eldöntöttem nekem meg kell ismerkednem velük.♥♥ Mindenki a helyén van és imádom a számaikat!♥
 

CO-ED School

-Ők is az a banda akik a kezdetek kezdete előtt már ott voltak:3 Imádtam, hogy a fiúk és lányok vegyesen alkotják a csoportot!:3 Szerintem nagyon ügyesek!♥ Még most is szívesen hallgatom őket!♥




TVXQ

-A TVXQ-tól megbolondulokw*w*w Imádom őket hallgatni hallgatom a dalaikat!♥ A felbomlott TVXQ-t ismertem meg elsőnek, ezért a 2-tagú TVXQ áll a szívemhez közelebb.









BTOB




2PM/2AM





SS501


CNBLUE


SHINHWA


TimeZ

-A 2012-ben debütált dél-koreai bandát nem hinném, hogy ismeritek.:) Érdekességük, hogy 4 kínai és 2 korai alkotja a csoportot*w* Szerintem nagyon ügyesek és remélem ismertebbé válnak!:3




Natthew

-Egyszer a TimeZ-vel lépett fel ott ismertem meg!:3 Nagyon tetszik a szám és nagyon ügyes a fiú!:3


100%



VIXX




SM The Ballad




ZE:A



TASTY



SM The Performance




YOUNIQUE UNIT



MR.MR



C-Clown


Girl Group's/Solo's:

-Bár először nem voltam oda a lány bandákért/szólistákért. Ez álltalában így szokott lenni.:D De ahogyan az idő múlt rájöttem mekkora hülyeség nem szeretni őket, mivel annyi jó zene van amit lányok csinálnak!^___^♥

2NE1:




f(x)






Girl's Generation







EXID


Girl's Day


Lee Hi


D-Unit



Tiny-G


Miss A





After School


Ailee


Rainbow


KARA



A PINK



T-ARA



4MINUTE




*Próbáltam nem kihagyni semit.:33
(A lista 2013. márciusában készült ezért a kedvenceim listája állandóan csak bővűl!:D)



Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 Hozzászólás:

Megjegyzés küldése