Ask Box:3

Ezt a bejegyzést EZEN az oldalon találhatjátok meg.

Share this:

JOIN CONVERSATION

7 Hozzászólás:

  1. Hali~ :33
    Csak meg szeretném köszönni ezt a bejegyzést, mert nagyon sokat segített! :oo Nagyon betekitést kaptam az ottani életbe és az ottaniak szemszögébe.
    És megmondhatod a koreai lánynak, hogy neki is nagyon köszönöm!! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit!:D^^ Ohát képzelheted, hogy én is minden válasz után köszönetet mondtam:D:3 Nagyon rendes volt, mert tényleg nagyon sokat tanul és ezek ellenére is válaszolt nekem/nekünk!^^

      Törlés
  2. Ez a bejegyzés nagyon érdekes volt.:) Amúgy akkor nekik még mindig van iskola? Esetleg nem tudod, hogy mikor lesz vége?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van nekik :| Általános iskola vége június 22 és augusztus 19-én már mennek iskolába...| Középiskolában júliusban kapnak 7 napot!:O Kínzás..:|

      Törlés
    2. Úristen..ez tényleg kínzás. Most olvastam el az oktatásról szóló bejegyzésed és szőrnyű amit velük tesznek. Nem is értem, hogy hogy bírják. Legközelebb 2x is meggondolom, hogy nyavalygok-e amiatt hogy fáradt vagyok

      Törlés
    3. Hát igen..:| Tegnap skypeoltam egy fiúval és akkor náluk vasárnap reggel volt olyan 9-10 óra. Megkérdeztem hogy mit csinál a testvére, és azt mondta, hogy tanul és hogy ő is fog..Vasárnap "kora" reggel:OOO Aztán most is akkor már náluk vasárnap este 9-10 óra volt és hogy akkor is tanulnak. Meg áll az eszem..:| Mindig azt mondja, hogy : Ez Korea! Meg hogy: A gyerekek nem szívesen élnek Koreában....:|| Sajnálom őket:(

      Törlés
  3. ha a kínai külföldinek számít XDXDXD

    VálaszTörlés